Комісія по розгляду заяв громадян щодо надання їм адресної грошової допомоги
Порядок надання адресної грошової допомоги громадянам (затверджено рішенням виконкому Миколаївської міської ради від 25.03.2016 року №285 зі змінами від 22.03.2019 №252)
Адресна грошова допомога громадянам надається за рахунок коштів бюджету міста один раз на рік.
Для отримання адресної грошової допомоги у зв'язку з втратою здоров'я, на лікування, тяжкою хворобою, необхідністю хірургічної операції та продовження лікування до заяви необхідно надати такі документи:
1.Ксерокопія паспорту заявника 1,2,11,13 стор.;
2.Ксерокопія ідентифікаційного коду заявника;
3.Медична довідка – оригінал;
4.Особовий рахунок, відкритий заявником у філії ощадбанку;
Склад районної комісії по розгляду заяв громадян надання адресної грошової допомоги
Голова комісії |
|
Луцька Алла Валентинівна |
заступник голови адміністрації |
Заступник голови комісії: |
|
Степаніцина Інна Леонідівна |
заступник начальника відділу організаційної роботи та юридичного забезпечення |
Секретар комісії: |
|
Попова Ольга Анатоліївна |
начальник відділу організаційної роботи та юридичного забезпечення |
Засідання комісії проводиться один раз на місяць, де розглядаються заяви громадян щодо надання їм матеріальної допомоги, визначається доцільність призначення допомоги та встановлюються її розміри.