Оголошення
дислокация
Map
Головна

Про роботу зі зверненнями громадян

В управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва створені належні умови щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96 - ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» стан виконання яких знаходиться в управлінні на особливому контролі.

Протягом 9 місяців 2014 року кількість звернень громадян до управління склала 202 одиниці. У порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень громадян збільшилась на 7 одиниць або на 3 %.

З цієї кількості звернень на особистий прийом до керівництва управління звернулося 85 осіб. На особистий прийом до начальника управління звернулася 21 особа. Кількість письмових звернень склала 202 одиниці, з них 70 стосувалося питань призначення та перерахунку пенсій, щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства – 53 звернення, 24 звернення щодо сплати обов'язкових платежів, одне звернення щодо індексації грошових доходів, та 54 інших звернень.

Аналіз порушених громадянами питань свідчить про те, що кількість звернень щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства збільшилась з 20 до 53 одиниць у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом III кварталу поточного року до управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва звернулося 162 особи з питання переведення пенсії з Донецької та Луганської області 82 та 80 осіб відповідно.

Усі звернення розглянуті у визначені терміни, заявникам надані відповіді згідно з вимогами діючого законодавства.

Для попередження збільшення кількості звернень громадян та з метою підвищення рівня правової освіти населення, роз'яснення пенсійного законодавства управлінням проводяться виїзні прийоми громадян на підприємствах, установах, організаціях та за місцем їх проживання. Так протягом 9 місяців 2014 року проведено 22 виїзні прийоми, в ході яких прийнято 32 особи. Начальником та спеціалістами управління постійно проводяться лекцій з основ пенсійного законодавства для безробітних громадян Корабельного району.

Протягом 9 місяців 2014 року порушень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено. До відповідальності за неякісне обслуговування громадян державні службовці не притягувалися.

Вирішено питання щодо створення сприятливих умов щодо доступності інвалідів та інших мобільних груп населення до приміщення управління. Створено необхідні умови для очікування прийому громадянами.

На стендах розміщено довідкову інформацію про розташування кабінетів; назви розміщених у них підрозділів та відповідальних працівників, які ведуть прийом у цих кабінетах; про години прийому громадян.

З метою ознайомлення відвідувачів фонду з положеннями чинного пенсійного законодавства в приміщенні управління облаштовані стенди з інформаційними матеріалами, переліком документів, необхідних для призначення пенсій, порядку урахування страхового стажу та інше.

Для створення зручних умов прийому громадян та запобігання чергам діє гнучкий графік прийому громадян.

Графік прийому громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області, обласній державній адміністрації, Адміністрації Корабельного району розміщено на інформаційному стенді, графік прийому громадян начальником управління та заступниками начальника управління також розміщено в зручному для відвідувачів місці. Також розміщено номери телефонів та графік роботи урядової телефонної «гарячої лінії» та «гарячої лінії» з питань перерахунків і призначення пенсій, проведення пенсійної реформи.

З метою виконання норм Закону України «Про доступ публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI та Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» на веб-сайті адміністрації Корабельного району Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript розміщено інформацію щодо заходів управління по реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» та іншої інформації, визначеної ст. 15 цього Закону.

З метою ознайомлення відвідувачів з вимогами Закону «Про доступ до публічної інформації» в приміщенні управління облаштовано інформаційні стенди з матеріалами про порядок прийому громадян, представників юридичних осіб; умови і порядок отримання інформації про діяльність Пенсійного фонду; зразки форм запитів на публічну інформацію; а також інформація з питань, пов'язаних з організацією діяльності управління.

Станом на 30.09.2014 до управління надійшло 30 запитів на отримання публічної інформації.

Вживаються заходи для забезпечення ввічливого та уважного ставлення працівників до громадян, посилення відповідальності кожного працівника за кваліфіковані відповіді на їх звернення.

На нарадах управління регулярно розглядаються питання про роботу управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян», що засвідчено протоколом виробничої наради управління № 1 від 05 лютого 2014 року, № 2 від 25 квітня 2014 року, № 3 від 18 липня 2014 року.

З метою інформування населення з актуальних питань пенсійного законодавства, проведення в державі Пенсійної реформи, оперативного реагування на запити та потреби громадян керівництвом та фахівцями управління готуються публікації до місцевих засобів масової інформації.

Протягом 9 місяців 2014 року в газеті «Норма», на офіційному сайті Адміністрації Корабельного району та на сторінці Fasebooke ГУ ПФУ в Миколаївській області опубліковано 8 друкованих та 88 електронних інформаційних матеріалів з різних питань, а саме: щодо реформування пенсійної системи, сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, строків звітування, пенсійного забезпечення громадян, стану фінансування пенсійних виплат, легалізації заробітної плати, змін пенсійного законодавства та ін.

Організовано 59 зустрічей з трудовими колективами з питань роз'яснення діючого пенсійного законодавства та основних положень та цілей Пенсійної реформи, якими було охоплено 599 осіб.

Для надання консультативної допомоги з питань пенсійного забезпечення, а також з метою зменшення кількості звернень громадян постійно працюють телефони зв'язку з населенням району. Протягом 9 місяців 2014 року на «гарячу» телефонну лінію звернулося 26 осіб.

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 21 лютого 2012 року № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України» та наказу головного управління Пенсійного фонду України в Миколаївській області від 02.03.2012 № 25 управлінням проведено всі необхідні заходи з впровадження прийому та обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», за звітний період прийнято 64 звернення.

Управлінням Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва і в подальшому будуть вживатися заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3314
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1137685

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"