Головна пенсійний 28.10.2014

pensПрагнемо почути кожного!

Загалом, у сучасному світі ключовим показником демократизму держави є рівень правового захисту прав та свобод людини і громадянина. Особливе ж місце в системі засобів захисту прав, свобод та законних інтересів громадян посідає реалізація їхнього права на звернення. В управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва приділяється особлива увага створенню належних умов для реалізації цього права відповідно до Закону України «Про звернення громадян».

Серед пріоритетів діяльності ПФУ є підвищення якості обслуговування громадян, зокрема зменшення необхідності відвідування установ Фонду і часу обслуговування, своєчасне, доступне і зрозуміле інформування громадян про зміни в пенсійному законодавстві, їхні права та обов'язки.

Управлінням Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва надаються послуги через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Доступ до інформації, розміщеної на веб-порталі, здійснюється відповідно до Порядку надання органами Пенсійного фонду України послуг в електронному вигляді № 16-1, затвердженого постановою правління Фонду від 07.09.2014 року.

Незалежно від реєстрації на веб-порталі, громадяни мають можливість отримати інформацію про: порядок реєстрації громадян у базі даних на веб-сторінці; права, обов'язки і відповідальність отримувачів пенсійних та інших виплат. До того ж на порталі можна довідатися загальну інформацію про умови і порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, сплату обов'язкових платежів, про зразки бланків заяв, інших документів, необхідних для призначення (перерахунку) пенсій, видачі пенсійних посвідчень.

Станом на 01.10.2014 року в базі даних веб-порталу вже зареєстровано 135 громадян.

З метою більш повної реалізації прав громадян на звернення і проведення інформаційно – роз'яснювальної роботи щодо пенсійного забезпечення начальником управління та його заступниками здійснюються виїзні прийоми на підприємствах, в установах, організаціях і за місцем проживання громадян.

В управлінні створено приймальню громадян за принципом «єдиного вікна». Метою такого обслуговування громадян є спрощення процедури отримання послуг в управлінні, скорочення строків і підвищення якості їх надання. Розташовано інформаційний кіоск, де кожен громадянин за допомогою власного свідоцтва про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування чи пенсійного посвідчення має можливість переглянути в системі персоніфікованого обліку дані про накопичення в обліковій картці застрахованої особи.

З метою зменшення кількості звернень громадян і запобігання повторним зверненням у управлінні організовано постійно діючу «гарячу» телефонну лінію для надання відповідей із питань призначення і виплати пенсій. Протягом 9 місяців 2014 року в телефонному режимі 26 громадян отримали від спеціалістів управління відповідні консультації та роз'яснення.

Варто зазначити, що одним із напрямів діяльності управління є інформаційно – роз'яснювальна робота, яка є своєрідною профілактикою звернень громадян до органів ПФУ. За 9 місяців поточного року спеціалістами управління було підготовлено та оприлюднено через засоби масової інформації 96 інформаційно – роз'яснювальних матеріалів, присвячених перетворенням у системі пенсійного страхування, роз'ясненню нормативно – правових актів щодо пенсійного забезпечення, організації роботи щодо прийому громадян переселенців з Автономної Республіки Крим, Донецької та Луганської областей, виплати пенсій зазначеній категорії осіб.

Управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва продовжує працювати над підвищенням якості обслуговування громадян, своєчасним реагуванням на проблемні питання, які зазначаються у зверненнях, виявленням причин, що їх породжують, усуненню наявних порушень і вжиття відповідних заходів реагування

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2182
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 793419

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"