Оголошення
дислокация
Map
Головна Пенсійний 30.01.2015

Адміністрація управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва інформує:

Про роботу зі зверненнями громадян

Аналіз роботи управління щодо реалізації норм Законів України "Про адміністративні послуги" та "Про доступ публічної інформації"

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

 

 

pensionПро роботу зі зверненнями громадян

В управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва створені належні умови щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96 - ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» стан виконання яких знаходиться в управлінні на особливому контролі.

Протягом 2014 року кількість звернень громадян до управління склала 263 одиниці.

З цієї кількості звернень на особистий прийом до керівництва управління звернулося 157 осіб. На особистий прийом до начальника управління звернулася 36 осіб, зо заступників начальника управління – 121 особа. Кількість письмових звернень склала 106 одиниць, з них 46 стосувалося питань призначення та перерахунку пенсій, щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства – 17 звернення, 24 звернення щодо сплати обов'язкових платежів, одне звернення щодо індексації грошових доходів, та 18 інших звернень.

Аналіз порушених громадянами питань свідчить про те, що кількість звернень щодо роз'яснення діючого пенсійного законодавства збільшилась з 29 до 82 одиниць у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Протягом другого півріччя поточного року до управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва звернулося 279 осіб з питання переведення пенсії з Донецької та Луганської області 153 та 126 осіб відповідно.

Усі звернення розглянуті у визначені терміни, заявникам надані відповіді згідно з вимогами діючого законодавства.

Для попередження збільшення кількості звернень громадян та з метою підвищення рівня правової освіти населення, роз'яснення пенсійного законодавства управлінням проводяться виїзні прийоми громадян на підприємствах, установах, організаціях та за місцем їх проживання. Так протягом 2014 року проведено 33 виїзні прийоми, в ході яких прийнято 42 особи.

Начальником та спеціалістами управління постійно проводяться лекцій з основ пенсійного законодавства для безробітних громадян Корабельного району, так протягом 2014 року проведено 55 лекцій на яких були присутні 278 осіб.

Протягом звітного року порушень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено. До відповідальності за неякісне обслуговування громадян державні службовці не притягувалися.

Вирішено питання щодо створення сприятливих умов щодо доступності інвалідів та інших мобільних груп населення до приміщення управління, корпус будівлі управління обладнано пандусом. Створено необхідні умови для очікування прийому громадянами.

В управлінні є в наявності інформаційні стенди, які розміщені в коридорі приміщення з інформацією про:

- роботу «єдиного вікна» – графік роботи управління, функції підрозділів та спеціалістів управління; посади керівників та контактні телефони, інформація про місце проведення їх прийому; вакансії та умови проведення конкурсу на заміщення вакантних посад державних службовців, зразки заповнення заяв запитів, анкети застрахованої особи;

- доступ громадян до публічної інформації, передбачені Законом України «Про доступ до публічної інформації», порядок приймання запитів та надання інформації, форма для подання запиту на отримання публічної інформації та зразки її заповнення, графіки особистого прийому керівництвом управління, обладміністрації, головного управління;

- створення головним управлінням Пенсійного фонду України в Миколаївській області сторінки в соціальній мережі Інтернет, електронна адреса офіційного веб-порталу ПФУ;

- інформація для громадян АР Крим та м. Севастополь, Донецької та Луганської областей, зони АТО;

- інформація про реформування пенсійної системи України - індексація та перерахунок пенсій у зв'язку із збільшенням середньої заробітної плати працівників; суми прожиткового мінімуму, мінімальної пенсійної виплати; умови призначення та перерахунку пенсій за віком та по інвалідності;

- інформація по антикорупційному законодавству: законодавчі і нормативні документи у сфері протидії корупції, телефон відповідальної особи за організацію роботи щодо запобігання та протидії корупції в управлінні.

В коридорі розміщено інформаційний кіоск, до якого забезпечено вільний доступ.

Для створення зручних умов прийому громадян та запобігання чергам діє гнучкий графік прийому громадян.

Графік прийому громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області, обласній державній адміністрації, Адміністрації Корабельного району розміщено на інформаційному стенді, графік прийому громадян начальником управління та заступниками начальника управління також розміщено в зручному для відвідувачів місці. Також розміщено номери телефонів та графік роботи урядової телефонної «гарячої лінії» та «гарячої лінії» з питань перерахунків і призначення пенсій, проведення пенсійної реформи.

З метою виконання норм Закону України «Про доступ публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI та Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» на веб-сайті адміністрації Корабельного району розміщено інформацію щодо заходів управління по реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» та іншої інформації, визначеної ст. 15 цього Закону.

Станом на 01.01.2015 до управління надійшло 52 запитів на отримання публічної інформації.

Вживаються заходи для забезпечення ввічливого та уважного ставлення працівників до громадян, посилення відповідальності кожного працівника за кваліфіковані відповіді на їх звернення.

На нарадах управління регулярно розглядаються питання про роботу управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення відповідно до Закону України «Про звернення громадян», що засвідчено протоколом виробничої наради управління № 1 від 05 лютого 2014 року, № 2 від 25 квітня 2014 року, № 3 від 18 липня 2014 року, № 4 від 17 жовтня 2014 року.

З метою інформування населення з актуальних питань пенсійного законодавства, проведення в державі Пенсійної реформи, оперативного реагування на запити та потреби громадян керівництвом та фахівцями управління готуються інформаційні матеріали до місцевих засобів масової інформації.

Протягом 2014 року в газеті «Норма», на офіційному сайті Адміністрації Корабельного району та на сторінці Fasebooke ГУ ПФУ в Миколаївській області опубліковано 10 друкованих та 118 електронних інформаційних матеріалів з різних питань, а саме: щодо реформування пенсійної системи, сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, строків звітування, пенсійного забезпечення громадян, стану фінансування пенсійних виплат, легалізації заробітної плати, змін пенсійного законодавства, про конкурс на заміщення вакантних посад та ін.

Організовано 94 зустрічі з трудовими колективами з питань роз'яснення діючого пенсійного законодавства та основних положень та цілей Пенсійної реформи, якими було охоплено 698 осіб.

Для надання консультативної допомоги з питань пенсійного забезпечення, а також з метою зменшення кількості звернень громадян постійно працюють телефони зв'язку з населенням району. Протягом звітного року на «гарячу» телефонну лінію звернулася 51 особа.

Управлінням Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва і в подальшому будуть вживатися заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Аналіз роботи управління щодо реалізації норм Закону України:

«Про адміністративні послуги»

В управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м.Миколаєва, з метою вжиття заходів, передбачених Законом України «Про адміністративні послуги», необхідних для надання адміністративних послуг в установленому законодавством порядку (Закон України «Про адміністративні послуги» від 06 вересня 2012 року № 5203-VI) проведено ряд заходів:

- посадовими особами здійснюється прийом суб'єктів звернень у тому числі щосуботи до 14 години, згідно з графіками затвердженими наказами начальника управління;

- в управлінні облаштовані інформаційні стенди із зразками документів та інформації необхідної для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;

- з метою висловлення суб'єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання амін. послуг в управлінні є «Скринька зауважень і пропозицій»;

- на Веб – сайті Адміністрації Корабельного району було розміщено інформацію Про порядок надання відповідних адміністративних послуг;

- розміщено Інформаційні картки адміністративної послуги.

Протягом 12 місяців 2014 року управлінням було направлено 166 «Анкет застрахованої особи», видано – 229 свідоцтв.

Згідно «Анкет відомостей про пенсіонера» за 2014 рік замовлено 1 757 пенсійне посвідчення, отримано 1 632 посвідчення, та видано 1 629 пенсійних посвідчень.

Про доступ публічної інформації

З метою виконання норм Закону України «Про доступ публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI та Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» на Веб-сайті адміністрації Корабельного району розміщено інформацію щодо заходів управління по реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» та іншої інформації, визначеної ст. 15 цього Закону.

Управлінням забезпечено ведення електронної бази даних Системи обліку публічної інформації, яка є у володінні управління ПФУ в Корабельному районі м. Миколаєва. Протягом 2014 року забезпечено повне внесення даних до електронної бази, відповідно переліку видів публічної інформації.

Також, з метою ознайомлення відвідувачів з вимогами цього закону в приміщенні управління облаштовано інформаційні стенди з матеріалами про порядок прийому громадян, представників юридичних осіб; умови і порядок отримання інформації про діяльність Пенсійного фонду; зразки форм запитів на публічну інформацію; а також інформація з питань, пов'язаних з організацією діяльності управління.

Станом на 01.01.2015 надійшло 52 інформаційних запитів на отримання публічної інформації, в т.ч. через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 27 запитів з яких:

- відмовлених у задоволенні запитів – 0;

- надано роз'яснень на запити - 52.

- розглянуто понад встановлені законодавством строки розгляду – 0.

 

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України

З початку впровадження Веб-порталу електронних послуг було зареєстровано 277 користувачів Веб-порталу, протягом 12 місяців 2014 року опрацьовано 258 заяв про реєстрацію у системі надання послуг в електронному вигляді.

Станом на 01.01.2015 року до системи Веб – портал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 27 звернень.

Управлінням проводиться широка інформаційно - роз'яснювальна робота по інформуванню населення щодо впровадження та переваг даного виду послуг. Розміщено інформацію на стендах в приміщеннях Фондів соціальних партнерів, установ банків, забезпечено розповсюдження інформаційних буклетів, опубліковано статті на Web-сайті Адміністрації Корабельного району.

Обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна»

В управлінні фонду обладнано та постійно функціонує громадська приймальня для прийому та обслуговування громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна».

Протягом 2014 року до приймальні громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна» звернулося 314 осіб, в тому числі:

- кількість наданих консультацій, роз'яснень послуг:

- з питань пенсійного забезпечення – 6 192;

- з питань обліку надходжень від сплати єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування – 1 019;

- з інших питань – 4.

Завдяки роботі приймальні громадян, яка працює за принципом «єдиного вікна», покращено якість прийому та обслуговування всіх громадян, які звертаються до управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва.

Адміністрація управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3313
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1137064

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"