Використання електронного підпису
З 14.07.2017 р. набрала чинності постанова Правління Нацбанку України від 11.07.2017р. №62, якою затверджено зміни до Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні.
Змінами, зокрема, передбачено удосконалення організації касової роботи банками в Україні, що пов'язано із впровадженням банками на договірних умовах з клієнтами електронного документообігу, електронних касових документів та ЕЦП/ЕП відповідно до вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронний цифровий підпис».
У цьому випадку банк описує технологію та механізм електронного документообігу, використання ЕП, а також збереження банком інформації, процедуру надання за бажанням клієнта оригіналу електронного касового документа/оригіналу паперового документа/копії на папері з електронного документа (на вимогу клієнта) з усіма реквізитами тощо. Якщо касове обслуговування клієнтів здійснюється з використанням ЕП, то договір має містити умови та порядок (процедуру)визнання учасниками електронної взаємодії електронних документів із використанням ЕП та умови щодо розподілу ризиків збитків, які можуть бути заподіяні банку (філії, відділенню), клієнту і третім особам.