Щодо сервісів Електронного кабінету
ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва повідомляє, що з 1 січня 2018 року на базі існуючого електронного сервісу «Електронний кабінет платника» запроваджено інформаційно-телекомунікаційну систему «Електронний кабінет», за допомогою якого здійснюється взаємодія органів ДФС та платників податків у режимі реального часу.
Знайти Електронний кабінет платника можна за адресою cabinet.sfs.gov.ua, а також на офіційному веб-порталі ДФС України.
Модернізований сервіс надає можливість платнику працювати в ЕКП в режимі реального часу за допомогою персональних комп'ютерів та смарт-пристроїв без встановлення спеціалізованого програмного забезпечення.
В «Електронному кабінеті платника» функціонують дві частини: відкрита (загальнодоступна), вхід до якої здійснюється без ідентифікації користувача та приватна (особистий кабінет), вхід до якої здійснюється за допомогою електронного цифрового підпису (ЕЦП) будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).
Через відкриту частину ЕКП доступні такі можливості для платника (громадянина): ознайомитись з останніми новинами ДФС та нововведеннями ЕКП, скористатися інформацією з реєстрів ДФС, отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов'язкових платежів та подання звітності (податковий календар), роздрукувати бланки податкової звітності, ознайомитись з текстом Договору про визнання електронних документів, отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП).
За допомогою особистого кабінету платник податків має доступ до:
- приєднання до Договору про визнання електронних документів;
- доступ до особистої інформації (реєстраційні та облікові дані, відомості про керівників; присвоєння ознаки неприбутковості; дані про реєстрацію платником ПДВ; дані про реєстрацію платником єдиного податку; дані про реєстрацію платником ЄСВ; відомості з реєстру осіб, що здійснюють операції з товаром; відомості про РРО; інформація про книги ОРО; відомості про об'єкти оподаткування; інформація про неосновні місця обліку; дані про банківські рахунки);
- перегляд поданої податкової, пенсійної та статистичної звітності до органів ДФС;
- подання платниками звітності (за основними формами податкової та статистичної звітності, звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування);
- доступ до вхідної та вихідної кореспонденції користувача;
- електронне листування з органами ДФС;
- надсилання запитів на отримання інформації, заяв на реєстрацію платником окремих податків тощо;
- отримання інформації про стан розрахунків з бюджетами;
- сплата податків (для фізичних осіб);
- сервіси систем електронного адміністрування ПДВ та електронного адміністрування реалізації пального;
- реєстрація податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних (ЄРПН), реєстрація акцизних накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
- доступ до даних ЄРПН в режимі реального часу щодо складених платниками ПДВ чи їх контрагентами податкових накладних та/або розрахунків коригування в розрізі статусів;
- перегляд повної інформації щодо податкової накладної з урахуванням всіх зареєстрованих до неї розрахунків коригування кількісних і вартісних показників;
- подання платниками заяв та отримання ними довідок про відсутність заборгованості в електронному вигляді;
- перегляд зацікавленими особами у відкритій частині ЕК виданих платникам довідок про відсутність заборгованості.
Заощаджуйте робочий час – користуйтеся електронними сервісами, що дозволить спростити ведення бізнесу та скоротити до мінімуму контакти з органами ДФС.
ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва
ГУ ДФС у Миколаївській області