Оголошення
дислокация
Map
Головна Структура адміністрації Відділ з гуманітарних питань
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства соціальної політики України
18.03.2021 136 

ТИПОВА ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА
адміністративної послуги
Установлення статусу, видача посвідчень батькам багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї

Інформація про суб’єкт надання адміністративної послуги та / або центр надання адміністративних послуг

1

Місцезнаходження

м.Миколаїв, Корабельний район, пр. Богоявленський, 314

2

Інформація щодо режиму роботи

Понеділок- пятниця з 08.30 до 17.00, перерва з 12:30 до 13:00.

Прийомні дні:   Вівторок, Четвер

Години прийому:  з 09:00 до 12:00

                            з 13:00 до 16:00

3

Телефон / факс, електронна  адреса, офіційний веб-сайт

60-02-23, 60-02-93, 60-02-12.

i.bohdan@mkrada.gov.ua

v.haivoronska@mkrada.gov.ua

 https://corabeldistr.mkrada.gov.ua 

Нормативні акти, якими регламентується надання адміністративної послуги

4

Закони України

Закони України „Про охорону дитинства” від 26.04.2001 № 2402-ІІІ

5

Акти Кабінету Міністрів України

Постанова Кабінету Міністрів України від 02.03.2010 № 209 „Деякі питання виготовлення і видачі посвідчень батьків багатодітної сім’ї та дитини з багатодітної сім’ї”

6

Акти центральних органів виконавчої влади

Наказ Міністерства України у справах сім’ї молоді і спорту від 13.08.2008 № 3337 „Про єдиний облік багатодітних сімей в Україні”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 05.09.2008 за № 815/15506; наказ Міністерства України у справах сім’ї молоді і спорту від 29.06.2010 № 1947 „Про затвердження Інструкції про порядок видачі посвідчень батьків та дитини з багатодітної сім’ї”, зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.07.2010 за № 531/17826

Умови отримання адміністративної послуги

7

Підстава для отримання

Сім’я, в якій подружжя (чоловік та жінка) перебуває у зареєстрованому шлюбі, разом проживає та виховує трьох і більше дітей, у тому числі кожного з подружжя, або один батько (одна мати), який (яка) проживає разом з трьома і більше дітьми та самостійно їх виховує

8

Перелік необхідних документів 

ü Заява одного з батьків для оформлення посвідчення батьків багатодітної сім’ї та посвідчення дитини з багатодітної сім’ї, за формою, затвердженою Мінсоцполітики (далі – заява);

ü одна фотокартка (кольорова або чорно-біла) розміром
30 × 40 міліметрів;

ü у разі народження дитини або навчання особи віком від 18 до 23 років за денною формою навчання за межами України - копія свідоцтва про народження дитини або довідки із закладу освіти;

ü у разі реєстрації повторного шлюбу та проживання із дітьми від попереднього шлюбу – документи, що підтверджують факт виховання дитини одним із батьків (копія рішення суду із зазначенням місця проживання дитини з одним із батьків після розірвання шлюбу; копія рішення суду про позбавлення батька чи матері батьківських прав, визнання батька чи матері недієздатним (недієздатною), безвісти відсутнім (відсутньою); копія свідоцтва про смерть батька чи матері, копія свідоцтва про народження дитини у разі внесення змін у зв’язку з усиновленням);

ü у разі продовження строку дії посвідчення, якщо дитина навчається за денною формою навчання у закладі загальної середньої, професійної (професійно-технічної), фахової передвищої, вищої освіти, – довідка про підтвердження зарахування до закладу освіти або про переведення на наступний курс навчання в межах відповідної програми підготовки (інформація підтверджується заявником кожного семестру, до закінчення закладу освіти, але не довше ніж до досягнення особою 23 років);

ü свідоцтва про народження дітей;

ü свідоцтво про шлюб (не стосується батьків, які не перебувають у шлюбі);

ü копії сторінок паспорта громадянина України кожного з батьків;

ü посвідки на постійне проживання батьків, якщо вони є іноземцями або особами без громадянства, які перебувають в Україні на законних підставах.

У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення (у тому числі в електронній формі – за його бажанням) з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі структурному підрозділу районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчому органу міської, районної у місті (у разі утворення), сільської, селищної ради
(далі –
структурний підрозділ / виконавчий орган) або центру надання адміністративних послуг для підтвердження відомостей, необхідних для оформлення посвідчень, та зазначенням причини неотримання такої інформації на запит 

9

Спосіб подання документів

Заява подається одним із батьків:

ü у паперовій формі (у разі особистого відвідування структурного підрозділу/виконавчого органу, центру надання адміністративних послуг) або надсилання поштою (реєстрованим поштовим відправленням);

ü в електронній формі (через Єдиний державний веб-портал електронних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування);

ü в усній формі (посадова особа структурного
підрозділу / виконавчого органу або адміністратор центру надання адміністративних послуг заповнює електронну форму заяви на підставі усної заяви та роздруковує її паперовий примірник, який повинен бути підписаний заявником).

Послуга може надаватись під час надання комплексної послуги „єМалятко”

10

Платність (безоплатність) надання

Адміністративна послуга надається безоплатно 

11

Строк надання

Протягом 10 робочих днів після подання документів

12

Перелік підстав для відмови у наданні

Сімя перебуває у незареєстрованому шлюбі;

подання документів не в повному обсязі;

відсутність підстав для подовження дії посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей

13

Результат надання адміністративної послуги

Видача бланків посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей (дітям з багатодітної сім’ї посвідчення видаються з шести років) / відмова у видачі бланків посвідчень батьків та дітей з багатодітних сімей  

14

Способи отримання відповіді (результату)

Особисто в структурному підрозділі. 

У разі відсутності необхідної інформації у реєстрах та базах даних заявнику протягом двох робочих днів надсилається повідомлення (у тому числі в електронній формі - за його бажанням) з переліком документів, які необхідно подати у паперовій формі

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3300
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1131242

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"