Головна
1-september-2015
 

"Вітаємо тебе, школо!"

Спливають останні дні літніх канікул та незабаром шкільний дзвінок знову покличе школярів освоювати нову країну знань. Отримати гарний настрій та налаштуватися до школи дітям соціально - незахищеної категорії допомогла акція «Збираймося до школи», що презентувала адміністрація Корабельного району за підтримки районної громадської організації Червоного Хреста (Т.Медведєва).

31 серпня 2015 року у приміщенні кафе «Еверія» (Т. Фляга) зібралися сім'ї, які потребують соціальної уваги та підтримки.

Голова адміністрації Корабельного району Олександр Цуканов та голова ТОВ МСП "Ніка-Тера" Олександр Гайду привітали дітей та їх батьків з початком навчального року.

Діти стали учасниками розважально - ігрової програми, активно розгадували загадки та розповідали вірші про школу і сім'ю. Святковий концерт та святкову програму допомогли провести клоун Юрко та клоунеса Оля, творчі колективи Миколаївського міського Палацу культури "Корабельний". Всіх дітей пригостили солодощами та смачним морозивом.

На завершення акції 40 дітей із багатодітних сімей, дітей - сиріт отримали подарункові набори канцелярського приладдя.
to-school1to-school2

 

vnesh_osvitlУВАГА!

 Адміністрація Корабельного району доводить до відому мешканців району, що у разі виявлення будь-яких несправностей у мережі вуличного освітлення на території багатоповерхової забудови, приватного сектору, магістральних вулицях, просимо звертатися до спеціалізованого підприємства КП "Госпрозрахункова дільниця механізації будівництва" за телефонами:

(0512)53-54-78, (0512) 53-54-61

 

Адміністрацією Корабельного району було проведено організаційну роботу та виконано улаштування дитячого ігрового майданчика для маленьких мешканців житлових будинків: вул. Ходарева, 12, 14, 16, вул. Торгова, 203, 203А, 205, вул. Коротка, 20, 24А, 24Б.

 dvor_korotka-1dvor_korotka-2

 

 

ccpRДопомогли зібрати портфель

 У Миколаєві 57 дітей-інвалідів та дітей з багатодітних та малозабезпечених родин переселенців із зони АТО отримали до 1 вересня набори канцтоварів.

- Вже п'ятий рік поспіль ми проводимо акцію «Збери портфель дитині», - говорить директор представництва Центру соціальних програм компанії РУСАЛ в Україні Олена Ожема. - Цього року, щоб зібрати дитину до школи, батькам необхідно витратити не одну тисячу гривень. А коли мова йде про сім'ї, де виховують кількох дітей, діток-інвалідів, то це взагалі стає непідйомним тягарем. Ми цього року разом з партнерами та волонтерами провели збір канцтоварів на базі великого супермаркету «Таврія В». І в результаті, завдяки небайдужості мешканців міста, змогли зібрати 57 шкільних наборів.

- Окрему подяку хочеться висловити волонтерам, які допомогли в реалізації акції, і городянам, які відгукнулись на прохання про допомогу, - вважає директор з персоналу МГЗ Тамара Демяненко. - Незважаючи на складнощі і труднощі, люди продовжують залишатися чуйними, добрими і щедрими.

Допомогу в зборі канцтоварів надав і колектив спецпорту «Октябрськ». Його працівники на базі свого підприємства зібрали 15 шкільних наборів. Їх діткам урочисто вручила голова молодіжної організації Ольга Кателіна.

- Ми раді, що компанія РУСАЛ, є соціально відповідальним підприємством, яке з року в рік продовжує реалізацію таких проектів, допомагаючи різним категоріям населення, - говорить заступник голови адміністрації Корабельного району Олександр Гвозденко. - Діти - це наше майбутнє і ми разом повинні докладати всі зусилля, щоб у них була можливість вчитися і опановувати нові знання.

Цього року волонтерами, які допомагали збирати канцтовари на базі супермаркету, стали 11 осіб. Це Сергій Кваша, Наталія Кедровська, Олександра Кедровська, Сергій Опанасенко, Михайло Гробчак, Роман Бондар, Тимофій Мірошниченко, Єлизавета Мельник, Анастасія Євдокимова, Анна Юхименко, Артем Земляков. Їм вручили листи подяки.

portfel-Rysal-1portfel-Rysal-2portfel-Rysal-3portfel-Rysal-4

 

info_logoЕКСПРЕС-ІНФОРМАЦІЯ

 27 серпня 2015 року спеціалістами адміністрації Корабельного району спільно з представниками РВ ММУ УМВС України в Миколаївській області, членами громадського формування «Каскад» проведено рейд щодо припинення стихійної торгівлі на території Корабельного району за адресами: пр. Жовтневий, 311 - 342; вул. Артема 14/1 - 14/2 (біля ЗОШ № 33). Складено 5 протоколів за ст.ст.152, 160 частина перша Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу). Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району та районного суду для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.

 

«Стоп-амброзія»

З липня розпочалася пора цвітіння амброзії полинолистої – небезпечного алергену, пилок якого негативно впливає на стан здоров'я людини, визиває алергію та бронхіальну астму. Ефективний метод боротьби з амброзією це виривати її з коренем або скошувати протягом періоду розвитку рослини та не допускати цвітіння.

Адміністрація Корабельного району закликає громадян, керівників підприємств, організацій та установ району, незалежно від форм власності, з метою недопущення розповсюдження амброзії постійно проводити обстеження прибудинкових та прилеглих територіях на предмет виявлення та своєчасної ліквідації карантинного бур'яну та продовжувати роботу зі знищення амброзії до закінчення її вегетаційного періоду, тобто до жовтня.

 

dfmkдовготермінове пільгове молодіжне кредитування будівництва житла

За рахунок власних коштів Державного фонду сприяння молодіжному житловому будівництву (далі - Фонд) надається довготерміновий пільговий молодіжний кредит на будівництво житла в об'єкті будівництва м. Миколаїв, мкр. Північний корп. 27 Б, III - черга (Забудовник ТОВ МЖК «Миколаївмолодьбуд»).

докладно...

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3567
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1387488

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. +380512600271, факс +380512600259

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"