Оголошення
дислокация
Map
Головна ПОДАТКОВА 20.01.2014

dfsДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області інформує

Податок на додану вартість.

Реорганізація платника

ДФС України роз'яснено (лист від 03.10.2016 №21409/6/99-99-15-03-02-15), що платник ПДВ, що реорганізується шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону, анулюється як платник ПДВ. Такий платник не здійснює ні нарахування податкових зобов'язань на товари/послуги, необоротні активи, суми податку за якими були включені до складу податкового кредиту, і які не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності такого платника податку, ні зменшення податкового кредиту за операціями з їх придбання. При цьому, у разі якщо в результаті реорганізації усі майнові права та обов'язки одного платника ПДВ переходять в повному обсязі до іншого новоствореного підприємства–платника ПДВ, який набуває прав і обов'язків цього реорганізованого підприємства, то така операція не є об'єктом оподаткування ПДВ. В інших випадках передача майна підприємства є об'єктом оподаткування ПДВ та оподатковується у загальновстановленому порядку.

Бюджетне відшкодування

ДФС України повідомлено (лист від 03.10.2016 №21409/6/99-99-15-03-02-15), що бюджетному відшкодуванню підлягає сума від'ємного значення, розрахованого згідно з п.200.1 ст.200 Податкового кодексу, яка дорівнює сумі податку, фактично сплаченій отримувачем товарів/послуг у попередніх та звітному податкових періодах постачальникам таких товарів/послуг або до Держбюджету України, в частині, що не перевищує суму, обчислену відповідно до п.200¹.3 ст.200¹ Кодексу.

Суми ПДВ, які фактично не були сплачені покупцем постачальнику товарів/послуг, та кредиторська заборгованість за такими товарами/послугами, погашена у результаті проведення взаємозаліку заборгованостей, не підлягають бюджетному відшкодуванню.

Трансфертне ціноутворення.

Визнання операцій контрольованими

ДФС України зазначено (лист від 24.10.2016 №22921/6/99-99-15-02-02-15), що операції, здійснені між нерезидентом та його постійним представництвом в Україні, не вважаються контрольованими, оскільки здійснюються в межах однієї особи.

У разі якщо господарські операції здійснюються постійним представництвом нерезидента в Україні – платником податку з іншим нерезидентом – пов'язаною особою чи іншим нерезидентом, зареєстрованим у державі (на території), що включена до переліку держав (територій), затвердженого Кабінетом Міністрів України, операції постійного представництва нерезидента в Україні вважатимуться контрольованими за умови досягнення критеріїв, визначених пп.39.2.1.7 пп.39.2.1 п.39.2 ст.39 Податкового кодексу.

Зазначено, що зовнішньоекономічні господарські операції постійного представництва нерезидента в Україні з продажу товарів через інших нерезидентів-комісіонерів вважатимуться контрольованими у разі виконання умов, визначених цим підпунктом.

Підакцизні товари

Обов'язкова реєстрація товарно-транспортних накладних

З 04.11.2016 року набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України від 28.10.2015 року «Про внесення змін до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв», якою внесено зміни до Порядку ведення Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв, затвердженого власною постановою від 09.10.2013 року № 806.

Змінами, зокрема, встановлено, що для формування та подання товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв (далі – товарно-транспортні накладні) до Єдиного реєстру товарно-транспортних накладних на переміщення спирту етилового та алкогольних напоїв (далі – Реєстр) адміністратор Реєстру безоплатно надає суб'єктам господарювання спеціалізоване програмне забезпечення.

Суб'єкт господарювання формує товарно-транспортні накладні у форматі (відповідно до стандарту), затвердженому в установленому законодавством порядку.

Зазначено, що після складення товарно-транспортних накладних на них накладаються електронні цифрові підписи в такому порядку: перший – електронний цифровий підпис бухгалтера або особи, відповідальної за облік відвантажених матеріальних цінностей, другий – електронний цифровий підпис керівника або особи, на яку покладено відповідні обов'язки, третій – електронний цифровий підпис, що є аналогом відбитка печатки (за наявності).

Для надання права підпису товарно-транспортних накладних зазначеним особам суб'єкт господарювання подає контролюючому органу за місцем реєстрації посилені сертифікати відкритих ключів електронного цифрового підпису таких осіб.

Підтвердженням факту реєстрації товарно-транспортних накладних у Реєстрі є наявність квитанції в електронній формі.

ДПІ у Ленінському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3318
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1142153

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"