Оголошення
дислокация
Map
Головна податкова 25.07.2017

ECPЩодо отримання електронного цифрового підпису

Для електронної здачі звітності та електронного документообігу необхідний електронний цифровий підпис (далі - ЕЦП), який може використовуватись юридичними та фізичними особами як аналог власноручного підпису для надання електронному документу юридичної сили. Документи, підписані ЕЦП, передаються через Інтернет або локальну мережу протягом декількох секунд.

Для підписання електронного документу необхідно мати особистий ключ та посилений сертифікат.

Електронний цифровий підпис – це електронний аналог власноручного підпису або печатки, який призначений для накладання підпису на електронні документи. ЕЦП записується клієнту на електронний носій інформації, пароль захисту особистого ключа повинен бути відомий тільки власнику сертифіката ключа.

Посилений сертифікат відкритого ключа – документ, виданий акредитованим центром сертифікації ключів, який засвідчує чинність і належність відкритого ключа підписувачу. Сертифікати ключів розповсюджуються в електронній формі та використовуються для ідентифікації особи підписувача.

Для отримання послуг ЕЦП необхідно заповнити реєстраційну картку відповідно до зразка та оформити необхідні документи за списком, наведеним на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС acskidd.gov.ua (Розділ «Реєстрація користувачів») та звернутися до будь-якого представництва АЦСК ІДД ДФС за вказаною на офіційному інформаційному ресурсі адресою (розділ «Контакти») з оформленим належним чином комплектом документів та електронними носіями інформації (захищені носії інформації, CD/DVD-диски, флеш-накопичувачі).

У разі виникнення питань ви можете надіслати їх на електронну адресу АЦСК ІДД ДФС inform@аcskidd.gov.ua, зателефонувати до Контакт-центру ДФС за номером (044) 284-00-10 або звернутись до представництва у вашому регіоні.

При цьому важливо знати, що посилені сертифікати відкритих ключів надаються виключно в електронному вигляді шляхом їх розміщення на офіційному інформаційному ресурсі АЦСК ІДД ДФС та формуються строком чинності до 2 років. Генерація особистих ключів підписувачів виконується на носії клієнтів. Кожен особистий ключ підписувача записується на окремий носій інформації. У разі неможливості особистої присутності заявника в АЦСК ІДД ДФС, він може бути представлений довіреною особою.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3316
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1139592

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"