Оголошення
дислокация
Map
Головна звіт Пенсійного 2015

pensionУправління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва звітує


Про аналіз роботи управління щодо реалізації норм Закону України: «Про адміністративні послуги»

В управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва, з метою вжиття заходів, передбачених Законом України «Про адміністративні послуги», необхідних для надання адміністративних послуг в установленому законодавством порядку (Закон України «Про адміністративні послуги» від 06 вересня 2012 року № 5203-VI) проведено ряд заходів:

- посадовими особами здійснюється прийом суб'єктів звернень у тому числі щосуботи до 14 години, згідно з графіками затвердженими наказами начальника управління;

- в управлінні облаштовані інформаційні стенди із зразками документів та інформації необхідної для отримання адміністративної послуги без сторонньої допомоги;

- з метою висловлення суб'єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання амін. послуг в управлінні є «Скринька зауважень і пропозицій»;

- на Веб – сайті Адміністрації Корабельного району було розміщено інформацію Про порядок надання відповідних адміністративних послуг;

- розміщено Інформаційні картки адміністративної послуги.

Протягом звітного періоду управлінням було видано 5 свідоцтв застрахованої особи.

Згідно «Анкет відомостей про пенсіонера» за 12 місяців 2015 року замовлено 2 117 пенсійних посвідчень, отримано 2 279, та видано 1 984 пенсійних посвідчень.

Про доступ публічної інформації

З метою виконання норм Закону України «Про доступ публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI та Указу Президента України від 05.05.2011 № 547 «Питання забезпечення органами виконавчої влади доступу до публічної інформації» на Веб-сайті адміністрації Корабельного району Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript розміщено інформацію щодо заходів управління по реалізації Закону України «Про доступ до публічної інформації» та іншої інформації, визначеної ст. 15 цього Закону.

Управлінням забезпечено ведення електронної бази даних Системи обліку публічної інформації, яка є у володінні управління ПФУ в Корабельному районі м. Миколаєва. З метою ознайомлення відвідувачів з вимогами цього закону в приміщенні управління облаштовано інформаційні стенди з матеріалами про порядок прийому громадян, представників юридичних осіб; умови і порядок отримання інформації про діяльність Пенсійного фонду; зразки форм запитів на публічну інформацію; а також інформація з питань, пов'язаних з організацією діяльності управління.

Станом на 01.01.2016 до управління надійшло 23 інформаційних запити на отримання публічної інформації, в т.ч. через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 22 запита з яких:

- відмовлених у задоволенні запитів – 0;

- надано роз'яснень на запити - 23.

- розглянуто понад встановлені законодавством строки розгляду – 0.

Про роботу Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України в управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва

З початку впровадження Веб-порталу електронних послуг було зареєстровано 684 користувача Веб-порталу, протягом звітного періоду поточного року опрацьовано 408 заяв про реєстрацію у системі надання послуг в електронному вигляді.

Станом на 01.01.2016 року до системи Веб – портал електронних послуг Пенсійного фонду України надійшло 43 звернення.

Управлінням проводиться широка інформаційно - роз'яснювальна робота по інформуванню населення щодо впровадження та переваг даного виду послуг. Розміщено інформацію на стендах в приміщеннях Фондів соціальних партнерів, установ банків, забезпечено розповсюдження інформаційних буклетів, опубліковано статті на Web-сайті Адміністрації Корабельного району.

Про прийом та обслуговування громадян в управлінні Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва

На виконання постанови правління Пенсійного фонду України від 21 лютого 2012 року № 4-3 «Деякі питання удосконалення прийому та обслуговування осіб, що звертаються до органів Пенсійного фонду України» та відповідно до наказу управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва від 15 липня 2015 року № 76 «Про затвердження положень про структурні підрозділи управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва» управлінням проведено всі необхідні заходи з впровадження прийому та обслуговування громадян відділом обслуговування громадян.

Протягом 12 місяців 2015 року зареєстровано 20 030 звернень громадян.

Про стан розгляду звернень громадян за 2015 рік

Управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва повідомляє, що відповідно до Закону України від 2 жовтня 1996 року № 393/96 - ВР «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» стан виконання яких знаходиться в управлінні на особливому контролі, в управлінні створені належні умови щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Протягом 2015 року кількість звернень громадян до управління склала 228 одиниць. У порівнянні з відповідним періодом минулого року загальна кількість звернень громадян зменшилась на 31 одиницю.

З цієї кількості звернень на особистий прийом до керівництва управління звернулося 78 осіб, та 39 громадян прийнято на виїзних прийомах.

Кількість письмових звернень склала 111 одиниць, з них 3 звернення надійшло через вищі органи влади та організації.

Аналіз порушених громадянами питань свідчить про те, що основна частина звернень стосується питань роз'яснення діючого пенсійного законодавства, та складає 110 одиниць, що на 27 одиниць більше ніж в аналогічному періоді минулого року, щодо питань призначення та перерахунку пенсій кількість звернень зменшилась на 13 одиниць у порівняння з відповідним періодом минулого року. Усі звернення розглянуті у визначені терміни, заявникам надані відповіді згідно з вимогами діючого законодавства.

Для попередження збільшення кількості звернень громадян та з метою підвищення рівня правової освіти населення, роз'яснення пенсійного законодавства управлінням проводяться виїзні прийоми громадян на підприємствах, установах, організаціях та за місцем їх проживання. Так протягом 2015 року проведено 39 виїзних прийомів.

Начальником та спеціалістами управління постійно проводяться лекцій з основ пенсійного законодавства для безробітних осіб Корабельного району, так протягом звітного року було проведено 48 зустрічей на яких були присутні 240 осіб.

Протягом 2015 року порушень Закону України «Про звернення громадян» не встановлено. До відповідальності за неякісне обслуговування громадян державні службовці не притягувалися.

Вирішено питання щодо створення сприятливих умов щодо доступності інвалідів та інших мобільних груп населення до приміщення управління. Створено необхідні умови для очікування прийому громадянами.

На стендах розміщено довідкову інформацію про розташування кабінетів; назви розміщених у них підрозділів та відповідальних працівників, які ведуть прийом у цих кабінетах; про години прийому громадян.

З метою ознайомлення відвідувачів фонду з положеннями чинного пенсійного законодавства в приміщенні управління облаштовані стенди з інформаційними матеріалами, переліком документів, необхідних для призначення пенсій, порядку врахування страхового стажу та інше.

Для створення зручних умов прийому громадян та запобігання чергам діє гнучкий графік прийому громадян. Графік прийому громадян в головному управлінні Пенсійного фонду України в Миколаївській області та обласній державній адміністрації розміщено на інформаційному стенді, графік прийому громадян начальником управління та заступниками начальника управління також розміщено в зручному для відвідувачів місці. Розміщено номери телефонів та графік роботи урядової телефонної «гарячої лінії» та «гарячої лінії» з питань перерахунків і призначення пенсій, проведення пенсійної реформи.

Вживаються заходи для забезпечення ввічливого та уважного ставлення працівників до громадян, посилення відповідальності кожного працівника за кваліфіковані відповіді на їх звернення.

З метою інформування населення з актуальних питань пенсійного законодавства, проведення в державі Пенсійної реформи, оперативного реагування на запити та потреби громадян керівництвом та фахівцями управління готуються публікації до місцевих засобів масової інформації. Протягом звітного періоду в газеті «Норма», на офіційному веб-сайті Адміністрації Корабельного району та на сторінці Fasebook опубліковано 10 друкованих видань та 156 електронних інформаційних матеріалів з різних питань, а саме: щодо реформування пенсійної системи, сплати внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, строків звітування, пенсійного забезпечення громадян, стану фінансування пенсійних виплат, про заняття вакантних посад державними службовцями.

Організовано 122 зустрічі з трудовими колективами з питань роз'яснення діючого пенсійного законодавства та основних положень та цілей Пенсійної реформи, загальна кількість присутніх на цих зустрічах 3 081 особа.

Для надання консультативної допомоги з питань пенсійного забезпечення, а також з метою зменшення кількості звернень громадян постійно працюють телефони зв'язку з населенням району. Протягом звітного періоду на «гарячу» телефонну лінію звернулася 85 осіб.

Управлінням Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва і в подальшому будуть вживатися заходи щодо забезпечення конституційного права громадян на звернення.

Адміністрація управління Пенсійного фонду України в Корабельному районі м. Миколаєва

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3317
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1140673

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"