Головна звіт про звернення І кв. 2016

zvernenЗвернення громадян – на контролі

За період з 01.01.2016 р. по 31.03.2016 р. до адміністрації Корабельного району надійшло та було розглянуто 300 звернень громадян, з них:

- письмових звернень – 294;

- усних звернень – 6.

Крім того :

- поштові надходження – 293;

- особисті прийоми – 7.

За результатами розгляду :

- вирішено позитивно – 86;

- відмовлено у задоволенні – 1;

- дано роз'яснення – 84;

- направлено за належністю –4.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за вищевказаний період надійшло 48 звернень з Миколаївського виконавчого комітету Миколаївської міської ради та інших установ та організацій.

Особистий прийом громадян головою адміністрації та його заступниками здійснювався згідно з графіком.

Індивідуальних звернень надійшло 271, колективних – 28 (у них підписів –318), анонімних – 1.

У зверненнях, які надійшли до адміністрації протягом 1 кварталу 2016 року, домінують питання стосовно отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, проблем сфери комунального господарства (благоустрою вулиць району, вивезення сміття, оформлення самочинних побудов), отримання посвідчень членів багатодітних родин.

Усі заяви розглянуті та взяті на контроль.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 308 питання:

- матеріальної допомоги – 112;

- комунального господарства – 19;

- сім'ї, молоді, культури та спорту – 24;

- опіки – 3;

- забезпечення дотримання законності – 12;

- аграрна політика і земельні питання – 3;

- фінансова, податкова, митна політика – 1;

- кронування та знесення дерев – 14;

- житлова політика – 1;

- оформлення будівель – 17;

- робота комунальних служб – 19;

- санітарного стану – 7;

- ремонту доріг – 21;

- електропостачання – 3;

- водопостачання та водовідведення – 1;

- опалення, газопостачання – 5;

- інші – 46.

За вказаний період було розглянуто звернення таких верств населення :

- пенсіонерів – 88;

- робітників – 3;

- безробітних – 6;

- підприємців – 1;

- працівників бюджетної сфери – 5;

- особа, що позбавлена волі – 1;

- інших – 167.

Основні категорії громадян, які звернулися у 1 кварталі 2016 року до адміністрації Корабельного району :

- багатодітні сім'ї – 25;

- інваліди 1,2, 3 груп – 34 (3+18+13);

- дитина війни – 7;

- учасники війни – 2;

- ветеран праці – 2;

- одинокі матері – 1;

- дитина-інвалід – 1;

- інші – 199.

Протягом вищезазначеного періоду відпрацьовано 244 звернень, знаходяться на додатковому контролі 34 звернення.

Постійно надається допомога щодо роботи з листами та скаргами громадян, проводяться дні контролю за терміном виконання документів та звернень громадян (щопонеділка).

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за вищевказаний період надійшло 7 звернень за «Телефоном довіри», та 3 звернення на телефон «Гарячої лінії», який функціонує щовівторка з 09:00 до 17:00.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2503
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 930012

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"