Головна Звіти

zvernenЗвернення громадян – на контролі

За період з 01.01.2017 р. по 31.03.2017 р. до адміністрації Корабельного району надійшло та було розглянуто 245 звернень громадян, з них:

- письмових звернень – 237;

- усних звернень – 5.

- особисті прийоми – 3.

За результатами розгляду :

вирішено позитивно – 69;

відмовлено у задоволенні – 0;

дано роз'яснення – 79;

направлено за належністю – 2.

Особистий прийом громадян головою адміністрації та його заступниками здійснювався згідно з графіком.

Порівняльно-аналітичний звіт стану розгляду звернень громадян в адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради станом на 31.03.2017р.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за І квартал 2017 року надійшло 22 звернення громадян з виконавчого комітету Миколаївської міської ради, 2 звернення з Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради.

Індивідуальних звернень надійшло 222, анонімних – 1, колективних – 22 (у них підписів – 391).

У зверненнях, які надійшли до адміністрації протягом вказаного періоду, домінують питання стосовно отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, проблем сфери комунального господарства (ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення вулиць, кронування та знесення дерев, вивезення сміття, оформлення самочинних побудов), отримання посвідчень членів багатодітних родин.

Усі заяви розглянуті та взяті на контроль.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 251 питання:

- матеріальної допомоги – 107;

- соціальний захист – 1;

- комунального господарства – 17;

- сім'ї, молоді, культури та спорту – 10;

- опіки – 6;

- забезпечення дотримання законності – 4;

- кронування та знесення дерев – 2;

- оформлення будівель – 29;

- робота комунальних служб – 7;

- санітарного стану – 2;

- ремонту доріг – 22;

- електропостачання – 8;

- водопостачання та водовідведення – 1;

- транспорту та зв'язку – 1;

- праця і заробітна платня – 1;

- інші – 33.

За І квартал 2017 року були розглянуті звернення таких верств населення :

пенсіонерів – 81;

робітників – 5;

безробітних – 5;

підприємців – 1;

працівників бюджетної сфери – 2;

інших – 128.

Основні категорії громадян, які звернулися у вказаний період до адміністрації Корабельного району :

багатодітні сім'ї – 14;

інваліди 1,2, 3 груп – 28 (1+14+13);

дитина війни – 3;

учасники війни – 2;

одинокі матері – 1;

учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 1;

інвалідів ВВВ – 1;

інші – 172.

Протягом І кварталу 2017 року відпрацьовано 186 звернень, знаходяться на додатковому контролі 41 звернення.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за І квартал 2017 року надійшло 8 звернень за «Телефоном довіри», та 5 звернень на телефон «Гарячої лінії», який функціонує щовівторка з 09:00 до 17:00. Протягом вказаного періоду до адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради надійшов 1 запит на публічну інформацію.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2503
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 930004

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"