Головна Звіти

Звернення громадян в адміністрації Корабельного району м. Миколаєва – на контролі

За період з 01.01.2017р. по 30.06.2017р. до адміністрації Корабельного району м. Миколаєва надійшло та було розглянуто 736 звернень громадян, з них:

- письмових звернень – 706;

- усних звернень – 7.

- особисті прийоми голови адміністрації та його заступників – 23.

За результатами розгляду :

- вирішено позитивно – 289;

- відмовлено у задоволенні – 0;

- дано роз'яснення – 252;

- направлено за належністю – 13.

Особистий прийом громадян головою адміністрації району та його заступниками здійснювався згідно з графіком.

Відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів 23 травня 2017 року голова адміністрації О.М. Цуканов провів виїзний прийом громадян у мкр. Широка Балка у приміщенні міської станції юних натуралістів (вул. Прибузька, 83) із залученням керівників служб району та посадовців адміністрації Корабельного району. Звернулось 7 громадян.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за І півріччя 2017 року надійшло 54 звернення громадян з виконавчого комітету Миколаївської міської ради, 5 звернень з Департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, 6 звернень з Миколаївської облдержадміністрації.

Індивідуальних звернень надійшло 675, анонімних – 1, колективних – 60 (у них 1128 підписів).

У зверненнях, які надійшли до адміністрації протягом вказаного періоду, домінують питання стосовно отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, проблем сфери комунального господарства (ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення вулиць, кронування та знесення дерев, вивезення сміття, оформлення самочинних побудов), отримання посвідчень членів багатодітних родин, оздоровлення дітей пільгових категорій.

Усі заяви розглянуті та взяті на контроль.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 762 звернення щодо:

- матеріальної допомоги – 209;

- соціального захисту – 1;

- комунального господарства – 73;

- сім'ї, молоді, культури та спорту – 198;

- опіки – 10;

- забезпечення дотримання законності – 5;

- кронування та знесення дерев – 19;

- оформлення будівель – 29;

- роботи комунальних служб – 17;

- санітарного стану – 7;

- ремонту доріг – 74;

- електропостачання – 13;

- опалення, газопостачання – 10;

- водопостачання та водовідведення – 1;

- транспорту та зв'язку – 5;

- праці і заробітної платні – 2;

- діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1;

- діяльності органів місцевого самоврядування – 2;

- інші – 86.

За І півріччя 2017 року були розглянуті звернення таких верств населення :

- пенсіонерів – 173;

- робітників – 6;

- безробітних – 10;

- підприємців – 1;

- працівників бюджетної сфери – 2;

- державних службовців – 1;

- інших – 482.

Основні категорії громадян, які звернулися за звітний період до адміністрації Корабельного району м. Миколаєва:

- багатодітні сім'ї – 123;

- інваліди 1,2, 3 груп – 57 (5+27+25);

- дитина війни – 4;

- учасники війни – 3;

- одинокі матері – 1;

- особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 2;

- учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2;

- інваліди ВВВ – 2;

- ветерани праці – 5;

- дитина-інвалід – 1;

- дитина – 1;

- переселенці – 11;

- учасники АТО – 6;

- учасники бойових дій – 1;

- інші – 456.

Протягом І півріччя 2017 року відпрацьовано 554 звернення, знаходяться на додатковому контролі 46 звернень.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за І півріччя 2017 року надійшло 19 звернень за «Телефоном довіри», та 6 звернень на телефон «Гарячої лінії», який функціонує щовівторка з 09:00 до 17:00. Протягом вказаного періоду до адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради надійшло 4 запити на публічну інформацію.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2503
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 930054

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"