Головна Звіти

Звернення громадян в Корабельному районі м. Миколаєва – на контролі

За період з 01.01.2017 по 30.09.2017 до адміністрації Корабельного району надійшло та було розглянуто 1217 звернень громадян, з них:

- письмових звернень – 1149;

- усних звернень – 11.

- особисті прийоми – 57.

За результатами розгляду :

вирішено позитивно – 637;

відмовлено у задоволенні – 0;

дано роз'яснення – 442;

направлено за належністю – 19.

Особистий прийом громадян головою адміністрації та його заступниками здійснювався згідно з графіком.

Відповідно до затвердженого графіку виїзних прийомів 23 травня 2017 року голова адміністрації Цуканов О.М. провів виїзний прийом громадян у мкр. Широка Балка (приміщення міської станції юних натуралістів, вул. Прибузька, 83) із залученням керівників служб району та посадовців адміністрації Корабельного району. Звернулось 7 громадян.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за 9 місяців 2017 року надійшло 85 звернень громадян з виконавчого комітету Миколаївської міської ради, 14 звернень з департаменту житлово-комунального господарства Миколаївської міської ради, 6 звернень з Миколаївської обласної державної адміністрації.

Індивідуальних звернень надійшло 1102, анонімних – 4, колективних – 111 (у них 2413 підписів).

У зверненнях, які надійшли до адміністрації протягом вказаного періоду, домінують питання стосовно отримання матеріальної допомоги на лікування та поховання, проблем сфери комунального господарства (ремонт доріг, відновлення зовнішнього освітлення вулиць, кронування та знесення дерев, вивезення сміття, оформлення самочинних побудов), отримання посвідчень членів багатодітних родин, оздоровлення дітей пільгових категорій. Усі заяви розглянуто та взято на контроль.

Відділами та службами адміністрації розглянуто 1259 питання:

- матеріальної допомоги – 256;

- соціальний захист – 1;

- комунального господарства – 139;

- сім'ї, молоді, культури та спорту – 384;

- опіки – 12;

- забезпечення дотримання законності – 16;

- кронування та знесення дерев – 48;

- оформлення будівель – 29;

- робота комунальних служб – 37;

- санітарного стану – 13;

- ремонту доріг – 125;

- електропостачання – 27;

- опалення, газопостачання – 18;

- водопостачання та водовідведення – 4;

- транспорту та зв'язку – 6;

- праця і заробітна платня – 2;

- діяльність місцевих органів виконавчої влади – 1;

- діяльність органів місцевого самоврядування – 3;

- ангарна політика і земельні питання – 2;

- житлова політика – 3;

- освіта, наукова, науково-технічна, інновації – 1;

- інші – 132.

Протягом 9 місяців 2017 року були розглянуті звернення таких верств населення :

пенсіонерів – 231;

робітників – 7;

безробітних – 14;

підприємців – 2;

працівників бюджетної сфери – 2;

державний службовець – 1;

інших – 845.

Основні категорії громадян, які звернулися у вказаний період до адміністрації Корабельного району :

багатодітні сім'ї – 235;

інваліди 1,2, 3 груп – 68 (5+31+32);

дитина війни – 6;

учасники війни – 4;

одинокі матері – 1;

особа, що потерпіла від Чорнобильської катастрофи – 9;

учасник ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС – 2;

інвалідів ВВВ – 2;

ветеран праці – 5;

дитина-інвалід – 1;

дитина – 2;

переселенці – 19;

учасник АТО – 9;

учасник бойових дій – 2;

інші – 737.

Протягом 9 місяців 2017 року відпрацьовано 1119 звернень, знаходяться на додатковому контролі 29 звернень.

До адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради за 9 місяців 2017 року надійшло 24 звернення за «Телефоном довіри», та 8 звернень на телефон «Гарячої лінії», який функціонує щовівторка з 09:00 до 17:00. Протягом вказаного періоду до адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради надійшов 5 запитів на публічну інформацію.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2503
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 930025

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"