Головна

Додаток 2 

до Порядку передачі документації для надання висновку з оцінки впливу на довкілля та фінансування оцінки впливу на довкілля 

Дата:  

(дата офіційного опублікування в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля не зазначається суб’єктом господарювання) 

Реєстраційний номер 11698 

(реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності (автоматично генерується програмними засобами ведення Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля, для паперової версії зазначається суб’єктом господарювання) 

ПОВІДОМЛЕННЯ 

про  плановану діяльність, яка підлягає оцінці впливу на довкілля 

МІСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВВОДОКАНАЛ" 31448144 

(повне найменування юридичної особи, код згідно з ЄДРПОУ або прізвище, ім’я та по батькові фізичної особи - підприємця, ідентифікаційний код або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та офіційно повідомили про це відповідному контролюючому органу і мають відмітку у паспорті) 

інформує про намір провадити плановану діяльність та оцінку її впливу на довкілля. 

  1. Інформація про суб’єкта господарювання. 

Україна, 54055, Миколаївська обл., місто Миколаїв, ВУЛИЦЯ ПОГРАНИЧНА, будинок 161 Тел: 

(місцезнаходження юридичної особи або місце провадження діяльності фізичної особи - підприємця (поштовий індекс, адреса), 

контактний номер телефону) 

  1. Планована діяльність, її характеристика, технічні альтернативи. 

Планована діяльність, її характеристика. 

Контактні дані суб'єкта господарювання: тел./факс: (0512) 58 70 90; e-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript . Планована діяльність: «Відновлення гідрологічного та санітарного стану Жовтневого водосховища для питного водопостачання м. Миколаїв». У відповідності до розробленого ТЕО по об’єкту «Відновлення гідрологічного та санітарного стану Жовтневого водосховища для питного водопостачання м. Миколаїв» планується розчищення ложа водосховища від надмірного намулу, влаштування протифільтраційного екрану та відновлення берегоукріплення верхового укосу греблі. Основною метою планованої діяльності є стабілізація та покращення гідроекологічного та санітарного стану Жовтневого водосховища. 

Технічна альтернатива

Проектні рішення передбачають виконання будівельних робіт механізованим та ручним методами і включають такі заходи: розчистка від мулових відкладів, улаштування протифільтраційного екрану чаші водосховища, кріплення укосів, чаші та верхового укосу греблі, одамбування прибережної території. Для забезпечення сприятливого гідрологічного та санітарного стану водосховища передбачено видалення мулових відкладів із ухилом у напрямку водопропускної споруди 0,5%, що сприятиме формуванню течії у водосховищі, створить сприятливі умови для водообміну з прилеглою територією та створить буферний об’єм для подальшого накопичення мулових відкладів у майбутньому. Видалення мулових відкладів планується здійснити механічним способом за допомогою землерийної техніки. Формування протифільтраційного екрану чаші водосховища створить сприятливі умови захисту від фільтраційних втрат та підтоплення прилеглої території. На етапі підготовки до основних проектних робіт передбачено здійснити: зрізання густого чагарнику та дрібнолісся кущорізами на тракторі, їх корчування; викошування та збір трав; розробка ґрунтів бульдозерами з їх переміщенням. Земляні роботи, що належать до основних проектних робіт, включають: розробку ґрунту у відвал екскаваторами «драглайн» або «зворотна лопата»; розробку ґрунтів 1-ї групи із переміщенням бульдозерами; розробку ґрунту з навантаженням на автомобілі-самоскиди екскаваторами одноковшовими дизельними на гусеничному ходу; перевезення ґрунту до 1 км. По закінченню земляних робіт виконується планування ложе та укосів чаші водосховища для улаштування протифільтраційного екрану. Протифільтраційний екран (геомембрана) захищається від механічного пошкодження відсипкою шару із місцевого ґрунту товщиною 0,5м та улаштуванням геосинтетичного полотна. Кріплення укосів: планування укосів механізованим способом (2-га група ґрунтів); укріплення укосів земляних споруд посівом багаторічних трав вручну. Завершальним етапом на кожній ділянці є вивезення надлишків ґрунтів та благоустрій територій, що передбачає: розробку ґрунту бульдозерами із переміщенням ґрунту (1-а група ґрунтів); планування площ бульдозерами та посів трав. 

Технічна альтернатива  

В якості технічної альтернативи розглядався варіант відновлення гідрологічного та санітарного стану Жовтневого водосховища з виконанням будівельних робіт із розчистки сухорийним способом та улаштуванням протифільтраційного екрану із глинистих ґрунтів. Недоліком згаданого виду робіт є необхідність організації кар’єру із запасом глини відповідної якості для улаштування протифільтраційного екрану, що ускладнюється технічними можливостями щодо наявності та розробки кар’єрів, а також складними технічними та технологічними заходами щодо забезпечення протифільтраційних властивостей екрану, що може призвести до значних економічних витрат та негативних наслідків для довкілля за рахунок підтоплення та затоплення прилеглої території.

  1. Місце провадження планованої діяльності, територіальні альтернативи. 

Миколаївська обл. Миколаїв Корабельний 

3.1 Територіальні громади, які можуть зазнати впливу планованої діяльності. 

Миколаївська міська громада 

Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива

Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний, .Об’єкт проектування знаходиться у Миколаївському районі Миколаївської області (Вітовська балка) і в Корабельному районі м. Миколаїв (Жовтневе водосховище) Місце провадження планованої діяльності: територіальна альтернатива

2.Миколаївська обл., Миколаїв, Корабельний, . 

не розглядається у зв’язку із прогнозованою ефективністю робіт з необхідністю покращення гідроекологічної ситуації саме на тих ділянках водосховища, що були визначені в ході попередніх вишукувальних та дослідницьких робіт та проектними рішеннями. 

  1. Соціально-економічний вплив планованої діяльності. 

Жовтневе водосховище є основним та найбільшим водним об’єктом м. Миколаїв, яке до того ж відіграє для жителів міста важливу рекреаційну роль. Однак зростання антропогенного навантаження на водні екосистеми водозбірного басейну та безпосередньо водосховища, погіршення їх екологічного стану, обмеженість джерел наповнення водосховища із-за військових дій рф значно підвищив рівень привабливості водосховища для забезпечення водопостачання м. Миколаїв, як автономного джерела питного водопостачання. Розроблені проєктні рішення для Жовтневого водосховища є частиною проєкту, який передбачає відновлення та підтримання сприятливого гідрологічного режиму та санітарного стану водосховища у межах басейну з метою стабілізації водних екосистем та забезпечення стійкого питного водопостачання м. Миколаїв. 

  1. Загальні технічні характеристики, у тому числі параметри планованої діяльності (потужність, довжина, площа, обсяг виробництва тощо). 

Основні технічні характеристики планованої діяльності: Заповнення водосховища об’ємом 31,0 млн.м3 Джерела заповнення: Інгулецький магістральний канал. Водогін м. Херсон – м. Миколаїв. Очистка чаші водосховища. Площа мулових відкладень – 257га. Об’єм мулових відкладень – 5,849 млн.м3 Площа очистки укосів водосховища – 168га. Потребує виконання робіт з відновлення лісового насадження на площі 31,5га. Очищення зруйнованого шару торкретного покриття на площі 264м2. Влаштування протифільтраційного екрану чаші водосховища на площі 10225800 м2. Прогнозована тривалість виконання робіт 1,5 роки. 

  1. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності за альтернативами:  

Враховуються екологічні, санітарно-гігієнічні, протипожежні, містобудівні й територіальні обмеження згідно з чинними нормативними документами. Планована діяльність визначається проектно-технічною документацією, яка перевіряється та погоджується відповідно до норм чинного законодавства. Екологічні та інші обмеження планованої діяльності передбачають дотримання основного юридичного документа – Водного кодексу України, що регламентує виконання робіт на водних об’єктах України. Також до екологічних обмежень під час виконання будівельних робіт належать: – дотримання не перевищення ГДК забруднюючих речовин в атмосферному повітрі; дотримання не перевищення нормативних рівнів шуму; дотримання не перевищення ГДК забруднюючих речовин у водних об’єктах; недопущення негативного впливу на тваринний світ; – дотримання вимог ст. 28 Закону України «Про благоустрій населених пунктів» щодо охорони та відновлення зелених насаджень; – дотримання вимог ст. 17 Закону України «Про відходи» щодо запобігання негативному впливу відходів на довкілля та здоров’я населення; – забороняється проводити всі види гідромеханізованих робіт у період нересту риб. Строки заборони встановлюються щорічно органами рибоохорони. Також забороняється проводити гідромеханізовані роботи вночі. У процесі реалізації проектних рішень передбачається дотримання умов: – виключення використання родючих земель та лісів; – недопущення погіршення медико-санітарних умов проживання і відпочинку населення; – недопущення вичерпання запасів поверхневих вод і погіршення їх якості; – будівництво інженерного захисту не має призводити до знищення та пошкодження житлових та адміністративних споруд, ландшафтів, історичних та археологічних пам’ятників. Об’єкт планованої діяльності відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2. 

щодо технічної альтернативи 2. Аналогічно технічній альтернативі 1 

щодо територіальної альтернативи 1. 

Дотримання обмежень захисних смуг. Будівництво інженерного захисту не має призводити до знищення та пошкодження житлових та адміністративних споруд, ландшафтів, історичних та археологічних пам’ятників. 

щодо територіальної альтернативи 2. 

Не розглядаються у зв’язку з відсутністю територіальної альтернативи 2 

  1. Необхідна еколого-інженерна підготовка і захист території за альтернативами:  

Еколого-інженерна підготовка до проведення запланованих заходів передбачає наступне: – натурні обстеження; топографо-геодезичні вишукування; інженерно-геологічні вишукування; 

гідрологічні вишукування; виготовлення проектної документації; оцінка впливу на довкілля; 

доставка на об’єкт необхідних механізмів. До заходів захисту території при виконанні робіт належить: дотримання технологій, передбачених проектом; проведення планованих робіт із врахуванням вимог зі збереження навколишнього середовища; дотримання строків виконання робіт, визначених органами рибоохорони; – обмеження доступу сторонніх осіб на ділянку виконання робіт; дотримання Правил техніки безпеки при поводженні із будівельною технікою та роботі на водних об’єктах. 

щодо технічної альтернативи 2.

Аналогічно технічній альтернативі 1 

щодо територіальної альтернативи 1. 

Дотримання санітарних охоронних зон. Передбачено заходи запобігання забрудненню поверхневих і ґрунтових вод та довкілля. 

щодо територіальної альтернативи 2. Територіальна альтернатива 2 не розглядалася 

  1. Сфера, джерела та види можливого впливу на довкілля: 

щодо технічної альтернативи 1. 

1) Повітряне середовище – тимчасовим неорганізованим джерелом викидів переліку забруднюючих речовин та шумового навантаження є будівельна техніка та вантажний автотранспорт, земляні роботи (сухий ґрунт) та зберігання сухого ґрунту. 2) Водне середовище є середовищем провадження частини проектних робіт, тому провадження заповнення водосховища потребує дотримання технологічного регламенту для забезпечення протиерозійних процесів, особливо на укосах чаші водосховища, що може призвести до зсувних явищ. Потрапляння забруднюючих домішок у поверхневі води можливе у разі аварійних проливів мастил та пального. 3) Ґрунтове середовище – вплив пов’язаний зі зняттям родючого шару ґрунту, тимчасовим зберіганням побутових та будівельних відходів, вилучених із чаші водосховища донних відкладів; необхідністю ущільнення ґрунтового покриву та порушення рослинного покриву, що пов’язано із рухом важкої техніки на ділянці виконання планованих робіт. Землі, на яких планується провадити діяльність, не використовуються для потреб сільського господарства. 4) Геологічне середовище – окрім видалення донних відкладень товщиною 0,5-1,5 м – іншого впливу не передбачається. 5) Рослинний та тваринний світ – тимчасове руйнування бентосного (донного ценозу); вплив на зоо - та фітопланктон водойми, вищу водну рослинність на ділянці проведення робіт та на обмеженій ділянці, переважно вниз за течією. Зміна рівня заростання берегів чагарниковою та дрібною деревною рослинністю шляхом зрізання та корчування. Очікувані впливи матимуть місце лише у період виконання проектних робіт. По їх завершенні спостерігатиметься відновлення природного балансу екосистеми. Іхтіофауна водосховища не зазнає істотного негативного впливу у зв’язку із здатністю її представників до швидкого переміщення з ділянок із несприятливим станом у більш сприятливі для життєдіяльності місця водосховища. Прогнозовані фактори несприятливого впливу на навколишнє середовище мають тимчасовий характер (період виконання планованих робіт – близько 1,5 роки), а територія їх впливу обмежується ділянкою провадження планованих робіт, тому суттєвих змін в стані компонентів довкілля не прогнозується. 

щодо технічної альтернативи 2. аналогічні технічній альтернативі 1. щодо територіальної альтернативи 1. 

Територія можливого впливу обмежується ділянкою провадження планованих робіт, тому суттєвих змін в стані компонентів довкілля не прогнозується. 

щодо територіальної альтернативи 2. 

Територіальна альтернатива 2 не розглядалася у зв’язку з її відсутністю 

  1. Належність планованої діяльності до першої чи другої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля та підлягають оцінці впливу на довкілля (зазначити відповідний пункт і частину статті 3 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”). 

Перша категорія 

11 Греблі, водосховища та інші об’єкти Греблі, водосховища та інші об’єкти, призначені для утримання та постійного зберігання води, коли нові або додаткові об’єми затриманої води перевищують 10 мільйонів кубічних метрів;" 

  1. Наявність підстав для здійснення оцінки транскордонного впливу на довкілля (в тому числі наявність значного негативного транскордонного впливу на довкілля та перелік держав, довкілля яких може зазнати значного негативного транскордонного впливу (зачеплених держав). 

Підстав немає

  1. Планований обсяг досліджень та рівень деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Планована діяльність, відповідно до пункту 11 частини 2 статті 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 2059-VIII належить до першої категорії видів діяльності та об’єктів, які можуть мати значний вплив на довкілля і підлягають оцінці впливу на довкілля. Відповідно до ст. 6 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» від 23.05.2017 № 2059-VIII, дослідження проводяться в обсязі, достатньому для прийняття рішень щодо провадження планованої діяльності. 

12. Процедура оцінки впливу на довкілля та можливості для участі в ній громадськості. 

Планована суб’єктом господарювання діяльність може мати значний вплив на довкілля і, отже, підлягає оцінці впливу на довкілля відповідно до Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”. Оцінка впливу на довкілля - це процедура, що передбачає: 

підготовку суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля; проведення громадського обговорення планованої діяльності; 

аналіз уповноваженим органом звіту з оцінки впливу на довкілля, будь-якої додаткової інформації, яку надає суб’єкт господарювання, а також інформації, отриманої від громадськості під час громадського обговорення, під час здійснення процедури оцінки транскордонного впливу, іншої інформації; 

надання уповноваженим органом мотивованого висновку з оцінки впливу на довкілля, що враховує результати аналізу, передбаченого абзацом п’ятим цього пункту; 

врахування висновку з оцінки впливу на довкілля у рішенні про провадження планованої діяльності, зазначеного у пункті 14 цього повідомлення. 

У висновку з оцінки впливу на довкілля уповноважений орган, виходячи з оцінки впливу на довкілля планованої діяльності, визначає допустимість чи обґрунтовує недопустимість провадження планованої діяльності та визначає екологічні умови її провадження. 

Забороняється розпочинати провадження планованої діяльності без оцінки впливу на довкілля та отримання рішення про провадження планованої діяльності. 

Процедура оцінки впливу на довкілля передбачає право і можливості громадськості для участі у такій процедурі, зокрема на стадії обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, а також на стадії розгляду уповноваженим органом поданого суб’єктом господарювання звіту з оцінки впливу на довкілля. 

На стадії громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля протягом щонайменше 25 робочих днів громадськості надається можливість надавати будь-які зауваження і пропозиції до звіту з оцінки впливу на довкілля та планованої діяльності, а також взяти участь у громадських слуханнях. Детальніше про процедуру громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля буде повідомлено в оголошенні про початок громадського обговорення. 

У період воєнного стану в Україні громадські слухання проводяться у режимі відеоконференції, про що зазначається в оголошенні про початок громадського обговорення звіту з оцінки впливу на довкілля та у звіті про громадське обговорення. 

  1. Громадське обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Протягом 12 робочих днів з дня оприлюднення цього повідомлення на офіційному веб-сайті уповноваженого органу громадськість має право надати уповноваженому органу, зазначеному у пункті 15 цього повідомлення, зауваження і пропозиції до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

Надаючи такі зауваженні і пропозиції, вкажіть реєстраційний номер справи про оцінку впливу на довкілля планованої діяльності в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля (зазначений на першій сторінці цього повідомлення). Це значно спростить процес реєстрації та розгляду Ваших зауважень і пропозицій. 

У разі отримання таких зауважень і пропозицій громадськості вони будуть розміщені в Єдиному реєстрі з оцінки впливу на довкілля та передані суб’єкту господарювання (протягом трьох робочих днів з дня їх отримання). Особи, що надають зауваження і пропозиції, своїм підписом засвідчують свою згоду на обробку їх персональних даних. Суб’єкт господарювання під час підготовки звіту з оцінки впливу на довкілля зобов’язаний врахувати повністю, врахувати частково або обґрунтовано відхилити зауваження і пропозиції громадськості, надані у процесі громадського обговорення обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля. Детальна інформація про це включається до звіту з оцінки впливу на довкілля. 

  1. Рішення про провадження планованої діяльності. 

Відповідно до законодавства рішенням про провадження даної планованої діяльності буде 

Дозвіл на виконання будівельних робіт та інші документи відповідно до вимог чинного законодавства України що видається Державна інспекція архітектури та містобудування України

(вид рішення відповідно до частини першої статті 11 Закону України “Про оцінку впливу на довкілля”) 

(орган, до повноважень якого належить прийняття такого рішення) 

  1. Усі зауваження і пропозиції громадськості до планованої діяльності, обсягу досліджень та рівня деталізації інформації, що підлягає включенню до звіту з оцінки впливу на довкілля, необхідно надсилати до 

Міністерство захисту довкілля та природних ресурсів України , вул. Митрополита Василя Липківського, 35, Київ, Україна, 01648, Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript , (044) 206-31-40; (044) 206-31-50, Заступник директора департаменту начальник відділу оцінки впливу на довкілля Департаменту екологічної оцінки – Грицак Олена Анатоліївна 

(найменування уповноваженого органу, поштова адреса, електронна адреса, номер телефону та контактна особа) 

{Додаток 2 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ 824 від 14.09.2020} 

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3464
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1339834

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"