Головна

dfsЗміни до Порядку обліку платників ЄСВ

У Мін'юсті України зареєстровано 20.10.2017 р. за 1278/31146 наказ Мінфіну України від 25.09.2017 р. 803, яким затверджено Зміни до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого власним наказом від 24.11.2014 р. № 1162.

Змінами, зокрема, визначено особливості організації обліку платників єдиного внеску у контролюючих органах.

Передбачено, що функції обліку платників єдиного внеску у контролюючому органі здійснюють підрозділи обслуговування платників.

Якщо контролюючими органами при здійсненні своїх функцій за результатами перевірок та звірок, або на підставі інформації від третіх осіб, або на підставі даних інших державних органів чи відповідних державних реєстрів встановлено, що:

· юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа — підприємець за даними Єдиного державного реєстру має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом проводяться заходи щодо отримання відповідних відомостей від державного реєстратора та постановки на облік такого платника єдиного внеску згідно із вищезазначеним Порядком;

· фізична особа, зареєстрована як особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, але не перебуває на обліку чи знята з обліку в контролюючому органі, то такий орган повідомляє таку особу про необхідність подання заяви за формою 1-ЄСВ для взяття її на облік як платника єдиного внеску. Така фізична особа обліковується в реєстрі страхувальників як особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік».

Отримавши заяву про зняття з обліку платника єдиного внеску за формою № 7-ЄСВ, контролюючий орган у 10-денний строк проводить передбачену законодав­ством перевірку щодо правильності нараху­вання та сплати єдиного внеску, а платник єдиного внеску має провести остаточні роз­рахунки з контролюючим органом.

Наказ набирає чинності з дня опублікування.

ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області

 

___006Зустріч  з державним нотаріусом

У відділенні денного перебування Корабельного району міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради відбулась цікава зустріч з державним нотаріусом Коваленко Наталією Василівною, яка надала роз'яснення щодо порядку  та механізму  оформлення спадщини, а саме  :

- як подати заяву та які необхідно мати при собі документи;

- скільки платити за послуги нотаріусу;

- про податки на спадщину та військовий збір (відповідно до вартості майна).

По закінченню зустрічі Наталія Василівна надала змістовні відповіді на всі запитання, які цікавили присутніх.

Кожна така зустріч для підлеглих відділення денного перебування Корабельного району є джерелом нових знань та правовим помічником у сучасному вирію часу.

Заступник директора міського територіального центру Г.М. Громов

 

dfsЗміни до критеріїв блокування ПН

Деталізовано порядок подання та розгляду Таблиці даних платника, у якій платники ПДВ зазначають, зокрема, коди УКТ ЗЕД товарів, які купують та постачають на постійній основі.

Одночасно з обговорюваними змінами в Реєстрі форм звітних документів платників податків юридичних та фізичних осіб для занесення до електронної бази звітних документів ДФС України з'явилося "Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку" Також з'явилося формулювання, що Таблицю даних слід подавати разом із поясненням, "в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку ". Термін, протягом якого розглядатимуть Таблицю даних із поясненням - п'ять робочих днів, що настають за днем її отримання.

Інформацію з Таблиці даних аграріїв врахують у системі автоматично, тобто без участі контролерів. Утім для автоматичного врахування Таблиці даних аграрій має відповідати таким умовам:

· Його внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або на 31.12.16 р. він застосовував спеціальний режим оподаткування згідно зі ст. 209 Податкового кодексу України..

· Платник має загальну площу власної або орендованої землі понад 200 га включно станом на 01.01.17 р., що задекларована до 20 лютого 2017 року.

· За період із 01.01.17 р. не було одночасної зміни засновника та директора підприємства.

Автоматичне врахування Таблиці даних відбуватиметься, лише коли в ній "зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) таких груп товарів": 01 "Живі тварини", 03 "Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні", 04 "Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені", 07 "Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби", 08 "їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь", 10 "Зернові культури", 12 "Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж".

Автоматичне врахування Таблиці даних допоможе сформувати в системі моніторингу певну інформаційну базу про аграрія та специфіку діяльності, щоби надалі вивести його ПН/РК із-під процедури блокування. Це стане можливим, щойно ДФС налаштує своє програмне забезпечення і стосується документів, поданих на реєстрацію після запровадження змін. Однак автоматичне врахування Таблиці даних абсолютно не вирішує проблему аграріїв із тими документами, які вже заблоковані.

ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області

 

Корабельний районний центр зайнятості інформує

Найбільш життєво необхідним і важливим для людини з інвалідністю є потреба і бажання зберегти активність. Особливо важко адаптуватися до реалій життя людям незрячим. Через те, що вони не мають можливості самостійно пересуватися, тому вони потерпають від браку спілкування, реалізації набутих фахових навичок. У цьому їм тепер допомагатимуть безробітні.

Починаючи з жовтня 2017 року, спільними зусиллями Корабельного районного центру зайнятості, Департаменту праці соціального захисту населення Миколаївської міської ради та Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), укладено договір про організацію та проведення громадських робіт по наданню інформаційних послуг та послуг з супроводу особам з інвалідність по зору 1 групи.

Вони супроводжуватимуть осіб з інвалідністю по зору на роботу, в медичні заклади, аптеку, в бібліотеку, тощо. Така допомога дуже суттєва, бо вона забезпечує соціальну інтеграцію.

З кожною людиною з центру зайнятості, перед тим, як вона приступить до своїх обов'язків, проводитиметься вступна співбесіда. Адже такий вид громадських робіт потребує фізичної та  психологічної підтримки. Тож супроводжувачі осіб з інвалідністю повинні бути добрими, відповідальними, уміти перейматися чужими проблемами і завжди готовими прийти на поміч.

За довідками та замовленням послуги по супроводу звертатись заздалегідь до Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за телефоном (0512) 34-30-31.

 

citylight_1jpg

Історії потерпілих від торгівлі людьми. Історія третя.

Історія Олега

Приємна зовнішність та доброзичливість людей сприяють виникненню довірливих відносин навіть між незнайомими людьми. Так, громадянин України Олег познайомився з приємним та доброзичливим чоловіком в Москві, на Київському вокзалі. Новий друг запропонував скоротати час за чаркою горілки. Через деякий час Олег прийшов до тями у автобусі, який прямував у невідомому напрямі без мобільного телефону та документів.

Далі Олег розповів, що опинився у Чечні, правоохоронні органи якої продали його за десять тисяч російських рублів на цегловий завод. На заводі Олегу погрожували, знущались, били, закували в ланцюги та примушували працювати на рабських умовах. На той час Олег вже був занадто зляканий, щоб втекти, та нічого не пам'ятав. Олег не пам'ятає, скільки часу він проробив на заводі, але в його пам'яті добре закарбувались поневіряння та знущання. Минали дні, тижні, місяці, і Олег все більш розумів, що йому треба втекти з трудового полону, бо коли він вже не зможе працювати, то його вб'ють. Так підчас чергового перевезення його на інше робоче місце він дивовижним чином втік з жахливого полону.

Його підібрали на трасі далекобійники. Під час подорожі в машині Олег почув номер телефону правозахисної організації, подзвонив, отримав консультацію та інформацію про те, куди йому звернутись за допомогою та притулком. Зараз Олег мешкає з родиною в Україні та закликає людей не бути довірливими та наївними.

Будьте уважними! Якщо Ви потрапили в схожу ситуацію, телефонуйте!

Національна «гаряча лінія» з питань запобігання

торгівлі людьми 0 800 505 501

з 25 листопада номер «гарячої лінії» - 116123 (безкоштовно з мобільних телефонів)

Також Ви можете звернутись до районного відділу поліції

40-20-02

До відділу з гуманітарних питань адміністрації Корабельного району

60-02-93

До Миколаївської місцевої прокуратури №2 Миколаївської області на «гарячу лінію»

60-03-13

 

__011117_001Зустрічі на факультеті «Здорового способу життя»

З початком нового навчально-пізнавального періоду на базі «Університету ІІІ віку» у відділенні денного перебування Корабельного району міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було проведено не одну цікаву зустріч на теми здорового способу життя. Актуальною темою для зустрічей завжди залишається така: «Як бути здоровим та активним». Працівники відділення запрошують на лекції спеціалістів, які досконало знають тему лікування та дають вичерпні відповіді на питання присутніх.

Так, днями відбулась зустріч з лікарем-терапевтом Афоніним О.М, який практикує альтернативні методи лікування хвороб та оздоровлення організму. Він почав лекцію з того, які є принципи збереження здоровя і зупинився на методах, що використовує  у своїй лікувальній практиці.

Це лікування травами (фітотерапія), голкотерапія та герудотерапія (використання піявок). Пояснив, чому саме ці методи він вважає ефективними і користь від  такого оздоровлення, як реагує організм людини на ці лікувальні процедури. Присутні задавали питання, а лікар розтлумачював незрозумілі слова та терміни, скільки потрібно пройти сеансів, щоб наступило полегшення та одужав хворий орган. Це була цікава, насичена зустріч, відвідувачі зацікавилися цими методами оздоровлення та питали  адресу і телефон лікаря.

 

dfsОтримання картки платника податків

Облік фізичних осіб — платників податків ведеться у Державному реєстрі за реєстраційними номерами облікової картки платника податків (далі — РНОКПП), а осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття РНОКПП і повідомили про це відповідний контролюючий орган, — в окремому реєстрі Державного реєстру за прізвищем, ім'ям, по батькові, серією (за наявності) та номером діючого паспорта громадянина України без використання РНОКПП.

Фізична особа — платник податків незалежно від віку (як резидент, так і нерезидент), для якої раніше не формувалася облікова картка платника податків та яку не включено до Державного реєстру, зобов'язана особисто або через законного представника чи уповноважену особу подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи — платника податків, яка є водночас заявою для реєстрації в Державному реєстрі, та пред'явити документ, що посвідчує особу.

Підтвердженням достовірності РНОКПП є документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі (картка платника податків), або дані про РНОКПП з Державного реєстру, внесені до паспорта громадянина України.

Документ, що засвідчує реєстрацію фізичних осіб у Державному реєстрі, видається контролюючим органом за зверненням платника податків, його законного представника або уповноваженої особи. Зазначений документ надається протягом п'яти робочих днів з дня звернення фізичної особи до контролюючого органу за місцем проживання цієї фізичної особи або за місцем отримання доходів, або за місцезнаходженням іншого об'єкта оподаткування.

Фізичні особи — громадяни України, які не мають постійного місця проживання в Україні або тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання, отримання доходів, місцезнаходження іншого об'єкта оподаткування, можуть звернутися за отриманням документа, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі, до будь- якого контролюючого органу. У такому випадку строк видачі документа може бути продовжено до 10 робочих днів.

Контролюючим органом на прохання фізичної особи до паспорта громадянина України у формі книжечки можуть бути внесені (сьома, восьма або дев'ята сторінки) дані про РНОКПП з Державного реєстру (п. 70.10 ст. 70 Податкового кодексу).

До паспорта громадянина України у формі картки інформація про РНОКПП з Державного реєстру вноситься відповідно до законодавства, яким регулюється питання ведення Єдиного державного демографічного реєстру.

ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області

 

sneg11Готуємось до зими!

Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради інформує усіх мешканців приватного сектору про наближення зими та як наслідок можливість виникнення складних погодних умов, пов'язаних із сніговими заметами.

У зв'язку з вищезазначеним просимо усіх власників приватних домоволодінь підготувати шанцевий інструмент та посипочні матеріали. У разі погіршення погодних умов бути готовими розпочати очищення дворових та прилеглих територій.

Нагадуємо, що прилегла територія – це територія, що безпосередньо примикає до меж будинку, у тому числі індивідуальної забудови, спорудження, огородження будівельного майданчика по всьому периметру до проїзної частини, включаючи тротуари, зелену зону, паркувальний карман, а також 0,5 м частини дороги від бордюру, крім магістральних вулиць.

Наголошуємо, що згідно «Правил благоустрою, санітарного утримання територій, забезпечення чистоти і порядку в м. Миколаєві» затверджених рішенням Миколаївської міської ради від 16.05.2017 № 28/10 зазначені дії є обов'язком усіх власників приватних домоволодінь. У разі невиконання вказаних дій, порушники будуть притягатися до адміністративної відповідальності.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3521
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1364328

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"