У Мін'юсті України зареєстровано 20.10.2017 р. за 1278/31146 наказ Мінфіну України від 25.09.2017 р. 803, яким затверджено Зміни до Порядку обліку платників єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, затвердженого власним наказом від 24.11.2014 р. № 1162. Змінами, зокрема, визначено особливості організації обліку платників єдиного внеску у контролюючих органах. Передбачено, що функції обліку платників єдиного внеску у контролюючому органі здійснюють підрозділи обслуговування платників. Якщо контролюючими органами при здійсненні своїх функцій за результатами перевірок та звірок, або на підставі інформації від третіх осіб, або на підставі даних інших державних органів чи відповідних державних реєстрів встановлено, що: · юридична особа, відокремлений підрозділ юридичної особи, фізична особа — підприємець за даними Єдиного державного реєстру має стан такої, що провадить діяльність та при цьому не перебуває на обліку чи знята з обліку у відповідному контролюючому органі, то таким органом проводяться заходи щодо отримання відповідних відомостей від державного реєстратора та постановки на облік такого платника єдиного внеску згідно із вищезазначеним Порядком; · фізична особа, зареєстрована як особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, але не перебуває на обліку чи знята з обліку в контролюючому органі, то такий орган повідомляє таку особу про необхідність подання заяви за формою 1-ЄСВ для взяття її на облік як платника єдиного внеску. Така фізична особа обліковується в реєстрі страхувальників як особа, яка провадить незалежну професійну діяльність, з ознакою «платник не подав заяви для взяття на облік». Отримавши заяву про зняття з обліку платника єдиного внеску за формою № 7-ЄСВ, контролюючий орган у 10-денний строк проводить передбачену законодавством перевірку щодо правильності нарахування та сплати єдиного внеску, а платник єдиного внеску має провести остаточні розрахунки з контролюючим органом. Наказ набирає чинності з дня опублікування. ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області
У відділенні денного перебування Корабельного району міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради відбулась цікава зустріч з державним нотаріусом Коваленко Наталією Василівною, яка надала роз'яснення щодо порядку та механізму оформлення спадщини, а саме : - як подати заяву та які необхідно мати при собі документи; - скільки платити за послуги нотаріусу; - про податки на спадщину та військовий збір (відповідно до вартості майна). По закінченню зустрічі Наталія Василівна надала змістовні відповіді на всі запитання, які цікавили присутніх. Кожна така зустріч для підлеглих відділення денного перебування Корабельного району є джерелом нових знань та правовим помічником у сучасному вирію часу. Заступник директора міського територіального центру Г.М. Громов
Деталізовано порядок подання та розгляду Таблиці даних платника, у якій платники ПДВ зазначають, зокрема, коди УКТ ЗЕД товарів, які купують та постачають на постійній основі. Одночасно з обговорюваними змінами в Реєстрі форм звітних документів платників податків юридичних та фізичних осіб для занесення до електронної бази звітних документів ДФС України з'явилося "Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку" Також з'явилося формулювання, що Таблицю даних слід подавати разом із поясненням, "в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку ". Термін, протягом якого розглядатимуть Таблицю даних із поясненням - п'ять робочих днів, що настають за днем її отримання. Інформацію з Таблиці даних аграріїв врахують у системі автоматично, тобто без участі контролерів. Утім для автоматичного врахування Таблиці даних аграрій має відповідати таким умовам: · Його внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або на 31.12.16 р. він застосовував спеціальний режим оподаткування згідно зі ст. 209 Податкового кодексу України.. · Платник має загальну площу власної або орендованої землі понад 200 га включно станом на 01.01.17 р., що задекларована до 20 лютого 2017 року. · За період із 01.01.17 р. не було одночасної зміни засновника та директора підприємства. Автоматичне врахування Таблиці даних відбуватиметься, лише коли в ній "зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) таких груп товарів": 01 "Живі тварини", 03 "Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні", 04 "Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені", 07 "Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби", 08 "їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь", 10 "Зернові культури", 12 "Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж". Автоматичне врахування Таблиці даних допоможе сформувати в системі моніторингу певну інформаційну базу про аграрія та специфіку діяльності, щоби надалі вивести його ПН/РК із-під процедури блокування. Це стане можливим, щойно ДФС налаштує своє програмне забезпечення і стосується документів, поданих на реєстрацію після запровадження змін. Однак автоматичне врахування Таблиці даних абсолютно не вирішує проблему аграріїв із тими документами, які вже заблоковані. ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області Корабельний районний центр зайнятості інформує Найбільш життєво необхідним і важливим для людини з інвалідністю є потреба і бажання зберегти активність. Особливо важко адаптуватися до реалій життя людям незрячим. Через те, що вони не мають можливості самостійно пересуватися, тому вони потерпають від браку спілкування, реалізації набутих фахових навичок. У цьому їм тепер допомагатимуть безробітні. Починаючи з жовтня 2017 року, спільними зусиллями Корабельного районного центру зайнятості, Департаменту праці соціального захисту населення Миколаївської міської ради та Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), укладено договір про організацію та проведення громадських робіт по наданню інформаційних послуг та послуг з супроводу особам з інвалідність по зору 1 групи. Вони супроводжуватимуть осіб з інвалідністю по зору на роботу, в медичні заклади, аптеку, в бібліотеку, тощо. Така допомога дуже суттєва, бо вона забезпечує соціальну інтеграцію. З кожною людиною з центру зайнятості, перед тим, як вона приступить до своїх обов'язків, проводитиметься вступна співбесіда. Адже такий вид громадських робіт потребує фізичної та психологічної підтримки. Тож супроводжувачі осіб з інвалідністю повинні бути добрими, відповідальними, уміти перейматися чужими проблемами і завжди готовими прийти на поміч. За довідками та замовленням послуги по супроводу звертатись заздалегідь до Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за телефоном (0512) 34-30-31. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314