За нерухомість на Миколаївщині сплатили 110,5 млн грн Завдяки постійній цілеспрямованій роботі щодо визначення об'єкта оподаткування податком на нерухоме майно, відмінним від земельної ділянки (так званий «податок на нерухомість»), та суми податку до сплати у січні – серпні 2021 року Головним управлінням ДПС у Миколаївській області до місцевих бюджетів мобілізовано 110,5 млн грн податку на нерухомість. Порівняно з відповідним періодом 2020 року надходження зросли на 28,5 млн грн. Безперечними лідерами у сплаті податку на нерухомість є власники об'єктів нерухомості – юридичні особи, внесок яких у місцеві бюджети Миколаївщини за 8 місяців року становить 83 млн гривень. Фізичні особи – власники майна перерахували до місцевих скарбниць області 27,5 млн грн податку на нерухомість. Слід зазначити, що сплачувати податок на нерухоме майно зобов'язані не всі фізичні особи, а лише ті, які володіють квартирою, квартирами, житлова площа яких перевищує 60 кв.м., і будинками площею більше 120 кв.м. У випадку наявності об'єктів нерухомого майна різних типів податок сплачується за площу, що перевищує 180 кв.м., тобто податок нараховується лише на «зайві» квадратні метри. Нагадуємо, що відповідно до п.п. 266.10.1. п. 266.10 ст. 266 Податкового кодексу України податок на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, сплачується: а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення; б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації. 16 вересня 2021 року відділом санітарної інспекції адміністрації Корабельного району проведено черговий санітарний рейд вулицями приватного сектору у мкр. Балабанівка. В ході рейду перевірено вулиці: вул. Пшеніцина, вул. Нахімова, вул. Лесі Українки. За підсумками виявлено ряд порушень Правил благоустрою м. Миколаєва, а саме: несвоєчасне видалення карантинних рослин, складування будівельних матеріалів без узгодження з адміністрацією району, відсутність показчиків номеру будинку та незадовільне утримання території навколо приватної садиби. На порушників складено 7 адміністративних протоколів за ознаками порушення ст. 152 КУпАП, які передано на розгляд адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району. Чи потрібно подавати до контролюючого органу одноразову (спеціальну) добровільну декларацію з нульовими значеннями? Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною п. 3 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року. При цьому об'єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація) (п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ). Крім того, п.п. 6.1 п. 6 підрозд. 9 прим. 4 розділу ХХ «Перехідні положення» ПКУ передбачено, що в Декларації відображається, зокрема, така інформація (дані): відомості про об'єкти декларування, визначені п.п. «а» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, в обсязі, достатньому для ідентифікації кожного з них; відомості про об'єкти декларування, визначені підпунктами «б» – «е» п. 4 підрозд. 9 прим. розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ, із зазначенням інформації, що дає змогу їх ідентифікувати; самостійно визначена декларантом у національній валюті база для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – Збір); ставка та сума Збору. Враховуючи викладене, Декларація подається фізичною особою у випадку наявності у такої особи активів, які були придбані за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування, а отже у разі відсутності таких активів подавати зазначену Декларацію з нульовими значеннями фізична особа не зобов'язана. Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області). Головне управління ДПС у Миколаївській області Компенсація ЄСВ - як стимул до створення нових робочих місць Відшкодування витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування - є вигідною пропозицією служби зайнятості для керівників підприємств, установ, організацій та приватних підприємців. Компенсація ЄСВ передбачена статтями 26 і 27 Закону України «Про зайнятість населення» та Порядком компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування. Право на таку компенсацію мають роботодавці, які працевлаштовують на нові робочі місця за трудовим договором зареєстрованих безробітних певних категорій громадян, що мають додаткові гарантії у сприянні працевлаштуванню відповідно до п. 3 Порядку компенсації роботодавцям витрат у розмірі єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування , а також суб'єкти малого підприємництва, які за направленням центру зайнятості працевлаштовують зареєстрованих безробітних на нові робочі місця в пріоритетних видах економічної діяльності строком не менше ніж на два роки. Компенсація виплачується протягом одного року з дня працевлаштування зареєстрованого безробітного за трудовим договором. Для отримання компенсації ЄСВ необхідно надати до центру зайнятості інформацію про наявність вакансій (потребу в кадрах) форма 3-ПН, здійснити підбір осіб, які будуть направлені службою зайнятості, і подати заяву та довідку для відшкодування єдиного внеску. За детальною інформацією звертайтесь до фахівців відділу взаємодії з роботодавцями Миколаївського міського центру зайнятості, телефон (0512) 37-24-64. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314