|
16 червня 2021 року відділом санітарної інспекції адміністрації Корабельного району із залученням КП "Обрій-ДКП" виконано роботи із наповнення пісочниць на території мкр. Кульбакине. Роботи у даному напрямі тривають.
Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради на підставі Кодексу цивільного захисту України, «Порядку проведення навчання керівного складу та фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту», який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 23.10.2013 № 819 та на виконання доручень заступника голови облдержадміністрації від 20.01.2021 № 2-д/з, та Миколаївського міського голови від 29.01.2021 № 17/02.02.05-10, проводиться робота щодо збору та узагальнення списків фахівців, діяльність яких пов'язана з організацією і здійсненням заходів з питань цивільного захисту (підприємства, установи та організації району), для проходження ними функціонального навчання в мережі підрозділів навчально - методичного центру цивільного захисту та безпеки життєдіяльності у Миколаївській області у 2022 році. За додатковою інформацією та роз'ясненнями звертатися до сектору з питань НС та ЦЗН в Корабельному районі за тел. (0512) 60-02-85.
Протягом 14-15 червня 2021 року відділом санітарної інспекції адміністрації Корабельного району було проведено чергові санітарні рейди по вулицям приватного сектору, а саме: вул. Новобудівна, Остапа Вишні, Генерала Попеля. За підсумками рейдів виявлено ряд порушень Правил благоустрою міста (складування будівельних матеріалів та будівельного сміття, несвоєчасне видалення карантинних рослин, відсутність покажчиків будинків, влаштування зливових ям на за межами територій приватних домоволодінь).
На порушників складено 11 адміністративних протоколів, які передано на розгляд адміністративної комісії. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314


До уваги керівників підприємств, установ, організацій!


Податок на нерухоме майно, відміне від земельної ділянки: що є базою ооподаткування?
УВАГА!!!



