З початку року за допомогою у пошуку роботи до Миколаївської обласної служби зайнятості звернулося 376 випускників різних навчальних закладів, із них: 168 з дипломом про вищу освіту, 193 закінчили професійно-технічні навчальні заклади, 15 – відразу після школи. Про це повідомив директор Миколаївського обласного центру зайнятості Дмитро Оборонько. За аналогічний період 2019 року до обласної служби зайнятості звернулися 142 випускники вишів, 151 – ПТНЗ, 7 – шкіл. Більшість випускників вишів, які перебувають на обліку у службі зайнятості, мають економічну освіту, правознавчу та менеджмент. Серед випускників ПТНЗ – кухарі, оператори комп'ютерного набору та електрогазозварники. «За півроку працевлаштовано 56 випускників на перше робоче місце. Переважно ця робота відповідає освітнім спеціальностям наших молодих клієнтів, але є випадки, коли, наприклад, менеджер працевлаштовується вагарем, а комп'ютерник – підсобним робітником. Для випускників шкіл, так як вони не мають професії, пропонуємо пройти навчання за професіями, актуальними на ринку праці, на замовлення роботодавця або низько кваліфіковані роботи», – зазначив керівник ОЦЗ. Нагадаємо, випускникам, які не мають страхового стажу і зареєстровані як безробітні, допомога по безробіттю призначається на 180 днів у мінімальному розмірі. З 1 березня 2020 року мінімальна допомога по безробіттю становить 650 грн., на період карантину її розмір збільшено до 1000 грн. ![]() Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що право платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на податкову знижку та порядок її отримання визначений ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ). Податкова знижка – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника ПДФО – резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ (п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Отже, право на податкову знижку мають фізичні особи – резиденти, які не є суб'єктами господарювання, та отримують дохід у вигляді заробітної плати. До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником ПДФО витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ). Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено п. 166.3 ст. 166 ПКУ. До витрат, за якими фізична особа має право на отримання податкової знижки за 2019 рік, належать такі: • частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом (п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям у розмірі, що не перевищує 4 % суми загального оподатковуваного доходу за звітний рік (п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • сума коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти платника ПДФО та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення (п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески у рамках недержавного пенсійного забезпечення у розмірах, визначених п.п. 166.3.5 п. 166.3 ст. 166 ПКУ; • сума витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • сума витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • cума коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива (п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • сума витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним (п.п. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 ПКУ); • сума коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником ПДФО, який має статус внутрішньо переміщеної особи за умов, визначених у п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ. Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником ПДФО у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація). Така Декларація подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ). Таким чином, фізична особа – платник ПДФО для отримання податкової знижки за 2019 рік подає декларацію протягом 2020 року, тобто по 31.12.2020 включно. Звертаємо увагу, якщо платник ПДФО до кінця 2020 року, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного 2019 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ). Головне управління ДПС у Миколаївській області ![]() 305,5 млн грн плати за землю
Плата за землю у повному обсязі надходить до місцевих бюджетів і є важливим джерелом доходів бюджетів територіальних громад в умовах децентралізації влади. У першому півріччі 2020 року до місцевих бюджетів Миколаївщини забезпечено 305,5 млн грн земельного податку та орендної плати за землю, що становить майже десяту частину усіх доходів місцевих бюджетів. Зокрема, від юридичних осіб місцеві громади отримали 260,1 млн грн плати за землю, від фізичних осіб – 45,4 млн гривень. Фахівці Служби зазначають, що надходження від плати за землю зростають завдяки ефективному проведенню нормативно-грошової оцінки землі, перегляду органами місцевого самоврядування ставок податку на землю, своєчасному укладанню та подовженню договорів оренди у відповідності до вимог чинного законодавства. Нагадуємо, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру. Головне управління ДПС у Миколаївській області УВАГА! Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївський області розроблено рекомендації населенню щодо поводження з використаними масками та гумовими рукавичками В області, як і в цілому в державі, умовами карантину встановлені вимоги щодо забезпечення протиепідемічних заходів, в результаті проведення яких утворюється значна кількість відходів використаних медичних масок та рукавичок одноразового застосування. Вони можуть становити загрозу поширення інфекції для населення, оскільки на поверхні протягом певного часу (до 8 годин) можуть виживати віруси та для довкілля, якщо не дотримуватися правил їх безпечного збирання та утилізації. Якщо медичні маски носяться, важливим є належне використання та утилізація для забезпечення їх ефективності та уникнення будь-якого збільшення ризику передачі, пов'язаного з неправильним використанням та утилізацією масок. Будь-які медичні відходи несуть загрозу: не використані ліки або такі, в яких закінчився термін придатності – хімічну загрозу, а пов'язки (маски), шприци – бактеріологічну. Наступна інформація про правильне використання медичних масок випливає з практик в установах охорони здоров'я: Що робити із використаними масками Населенню слід використані маски та рукавички обережно зняти зовнішньою стороною всередину; якщо ви доглядаєте за хворим в амбулаторних умовах -маску знімати, згорнувши внутрішньою стороною всередину та не розгортаючи видалити до ємності для збирання твердих побутових відходів. У разі необхідності заміни використаних засобів захисту та гігієни (масок, рукавичок, серветок та хустинок)на вулиці, загорнути їх в листок паперу, що унеможливить перенесення вітром та видалити у найближчий сміттєвий бак чи контейнер; не рекомендується викидати їх безпосередньо до сміттєвих урн. Якщо використовуються тканинні (марлеві) маски багаторазового використання, необхідна їх заміна кожні 2-3 години. Використані маски зібрати окремий пакет, в кінці дня випрати і випрасувати. Після використання всіх індивідуальних засобів захисту необхідно ретельно вимити руки з милом або обробити їх антисептиком. Суб'єктам господарювання, які здійснюють обслуговування населення в умовах карантину: При використанні масок багаторазового вжитку – дотримання термінів заміни масок (не рідше 1 разу на 2-3 години або при забрудненні), централізоване або індивідуальне прання та прасування. забезпечити збирання використаних працівниками масок та рукавичок одноразового використання в окремий пакет. Провести дезінфекцію використаних засобів індивідуального захисту одним із дозволених в Україні дезінфікуючим засобом. При дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби (спиртовмісні препарати, деззасоби на основі четвертинних амонієвих сполук чи хлорвмісні препарати) з дотриманням інструкцій до кожного окремого дезінфекційного засобу. Використані та продезінфіковані засоби індивідуального захисту зібрати і упакувати в окремий поліетиленовий пакет з подальшою утилізацією. Такі заходи передбачені як для тих, хто використовує засоби індивідуального захисту з метою профілактики в побуті, громадському транспорті, громадських чи робочих (немедичних) місцях, так і для тих, хто знаходяться на амбулаторному лікуванні, та осіб, які проживають/доглядають за ними. З метою запобігання поширенню Covid-19 на території підприємств та установ міста облаштовані окремі місця для збирання використаних персоналом засобів індивідуального захисту в пластикові пакети, що закриваються. Населення міста при відвідуванні закладів торгівлі та громадського харчування міста можуть скористатися такими пунктами для збору використаних засобів індивідуального захисту. 15.07.2020 на позачерговому засідання комісії з питань ТЕБ і НС м. Миколаєва за участю представників Держпродспоживслужби визначені підприємства з утилізації засобів індивідуального захисту (маски, респіратори, рукавички паперові рушники) які мають технічні можливості та ліцензії на проведення утилізації. Комісією рекомендовано підприємствам у сфері розваг та обслуговування, торгівлі заключити договори на утилізацію використаних засобів індивідуального захисту. Перелік підприємств, які надають послуги з утилізації засобів індивідуального захисту: 1. Екологічні переробні технології м. Київ 067-193-35-15, 0800-750-178; 2. ЧП «ЮРЕко» Черновицкая обл., г. Кицмань, ул. Кутузова, 29 тел. 063-135-95-21; 095-137-21-57; 3. ТОВ «DSL2010» м. Київ вул. Деревообробна 11 блок 2 тел. +380672003233; 4. УКРЕКОПРОМ м. Одеса, вул. Комітетська, 14а; тел.: +38 (048) 714-86-67, +38 (044) 227-84-83; 5. УКРРЕСУРСИ 2011 м. Київ вул. Деревообробна, 3в, оф. 13, тел. +380 (67) 515-50-45; 6. Екологічні інвестиції м. Київ, вул. Верхній Вал 4-А, офіс 315-А. тел 044 209 63 96; 067 223 18 32; 7. Альфа екологія м.Київ, вул. Пушкінська, 38-А; 097 296 3937; 063 724 021 8. ЮГ-СПЕЦСЕРВИС м. Миколаїв вул. Чкалова 32/3 0512-47-77-87. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314