|
Деталізовано порядок подання та розгляду Таблиці даних платника, у якій платники ПДВ зазначають, зокрема, коди УКТ ЗЕД товарів, які купують та постачають на постійній основі. Одночасно з обговорюваними змінами в Реєстрі форм звітних документів платників податків юридичних та фізичних осіб для занесення до електронної бази звітних документів ДФС України з'явилося "Повідомлення про скасування прийнятої комісією ДФС Таблиці даних платника податку" Також з'явилося формулювання, що Таблицю даних слід подавати разом із поясненням, "в якому зазначається специфіка господарської діяльності, що має незмінний характер, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку ". Термін, протягом якого розглядатимуть Таблицю даних із поясненням - п'ять робочих днів, що настають за днем її отримання. Інформацію з Таблиці даних аграріїв врахують у системі автоматично, тобто без участі контролерів. Утім для автоматичного врахування Таблиці даних аграрій має відповідати таким умовам: · Його внесено до Реєстру отримувачів бюджетної дотації та/або на 31.12.16 р. він застосовував спеціальний режим оподаткування згідно зі ст. 209 Податкового кодексу України.. · Платник має загальну площу власної або орендованої землі понад 200 га включно станом на 01.01.17 р., що задекларована до 20 лютого 2017 року. · За період із 01.01.17 р. не було одночасної зміни засновника та директора підприємства. Автоматичне врахування Таблиці даних відбуватиметься, лише коли в ній "зазначено коди згідно з УКТ ЗЕД постачання (виготовлення) таких груп товарів": 01 "Живі тварини", 03 "Риба і ракоподібні, молюски та інші водяні безхребетні", 04 "Молоко та молочні продукти; яйця птиці; натуральний мед; їстівні продукти тваринного походження, в іншому місці не зазначені", 07 "Овочі та деякі їстівні коренеплоди і бульби", 08 "їстівні плоди та горіхи; шкірки цитрусових або динь", 10 "Зернові культури", 12 "Насіння і плоди олійних рослин; інше насіння, плоди та зерна; технічні або лікарські рослини; солома і фураж". Автоматичне врахування Таблиці даних допоможе сформувати в системі моніторингу певну інформаційну базу про аграрія та специфіку діяльності, щоби надалі вивести його ПН/РК із-під процедури блокування. Це стане можливим, щойно ДФС налаштує своє програмне забезпечення і стосується документів, поданих на реєстрацію після запровадження змін. Однак автоматичне врахування Таблиці даних абсолютно не вирішує проблему аграріїв із тими документами, які вже заблоковані. ДПІ в Інгульському районі м. Миколаєва ГУ ДФС у Миколаївській області Корабельний районний центр зайнятості інформує Найбільш життєво необхідним і важливим для людини з інвалідністю є потреба і бажання зберегти активність. Особливо важко адаптуватися до реалій життя людям незрячим. Через те, що вони не мають можливості самостійно пересуватися, тому вони потерпають від браку спілкування, реалізації набутих фахових навичок. У цьому їм тепер допомагатимуть безробітні. Починаючи з жовтня 2017 року, спільними зусиллями Корабельного районного центру зайнятості, Департаменту праці соціального захисту населення Миколаївської міської ради та Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг), укладено договір про організацію та проведення громадських робіт по наданню інформаційних послуг та послуг з супроводу особам з інвалідність по зору 1 групи. Вони супроводжуватимуть осіб з інвалідністю по зору на роботу, в медичні заклади, аптеку, в бібліотеку, тощо. Така допомога дуже суттєва, бо вона забезпечує соціальну інтеграцію. З кожною людиною з центру зайнятості, перед тим, як вона приступить до своїх обов'язків, проводитиметься вступна співбесіда. Адже такий вид громадських робіт потребує фізичної та психологічної підтримки. Тож супроводжувачі осіб з інвалідністю повинні бути добрими, відповідальними, уміти перейматися чужими проблемами і завжди готовими прийти на поміч. За довідками та замовленням послуги по супроводу звертатись заздалегідь до Міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) за телефоном (0512) 34-30-31.
Історії потерпілих від торгівлі людьми. Історія третя. Історія Олега Приємна зовнішність та доброзичливість людей сприяють виникненню довірливих відносин навіть між незнайомими людьми. Так, громадянин України Олег познайомився з приємним та доброзичливим чоловіком в Москві, на Київському вокзалі. Новий друг запропонував скоротати час за чаркою горілки. Через деякий час Олег прийшов до тями у автобусі, який прямував у невідомому напрямі без мобільного телефону та документів. Далі Олег розповів, що опинився у Чечні, правоохоронні органи якої продали його за десять тисяч російських рублів на цегловий завод. На заводі Олегу погрожували, знущались, били, закували в ланцюги та примушували працювати на рабських умовах. На той час Олег вже був занадто зляканий, щоб втекти, та нічого не пам'ятав. Олег не пам'ятає, скільки часу він проробив на заводі, але в його пам'яті добре закарбувались поневіряння та знущання. Минали дні, тижні, місяці, і Олег все більш розумів, що йому треба втекти з трудового полону, бо коли він вже не зможе працювати, то його вб'ють. Так підчас чергового перевезення його на інше робоче місце він дивовижним чином втік з жахливого полону. Його підібрали на трасі далекобійники. Під час подорожі в машині Олег почув номер телефону правозахисної організації, подзвонив, отримав консультацію та інформацію про те, куди йому звернутись за допомогою та притулком. Зараз Олег мешкає з родиною в Україні та закликає людей не бути довірливими та наївними. Будьте уважними! Якщо Ви потрапили в схожу ситуацію, телефонуйте! Національна «гаряча лінія» з питань запобігання торгівлі людьми 0 800 505 501 з 25 листопада номер «гарячої лінії» - 116123 (безкоштовно з мобільних телефонів) Також Ви можете звернутись до районного відділу поліції 40-20-02 До відділу з гуманітарних питань адміністрації Корабельного району 60-02-93 До Миколаївської місцевої прокуратури №2 Миколаївської області на «гарячу лінію» 60-03-13
З початком нового навчально-пізнавального періоду на базі «Університету ІІІ віку» у відділенні денного перебування Корабельного району міського територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) департаменту праці та соціального захисту населення Миколаївської міської ради було проведено не одну цікаву зустріч на теми здорового способу життя. Актуальною темою для зустрічей завжди залишається така: «Як бути здоровим та активним». Працівники відділення запрошують на лекції спеціалістів, які досконало знають тему лікування та дають вичерпні відповіді на питання присутніх. Так, днями відбулась зустріч з лікарем-терапевтом Афоніним О.М, який практикує альтернативні методи лікування хвороб та оздоровлення організму. Він почав лекцію з того, які є принципи збереження здоровя і зупинився на методах, що використовує у своїй лікувальній практиці. Це лікування травами (фітотерапія), голкотерапія та герудотерапія (використання піявок). Пояснив, чому саме ці методи він вважає ефективними і користь від такого оздоровлення, як реагує організм людини на ці лікувальні процедури. Присутні задавали питання, а лікар розтлумачював незрозумілі слова та терміни, скільки потрібно пройти сеансів, щоб наступило полегшення та одужав хворий орган. Це була цікава, насичена зустріч, відвідувачі зацікавилися цими методами оздоровлення та питали адресу і телефон лікаря. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314

Зустрічі на факультеті «Здорового способу життя»
Готуємось до зими!





