Головна

5 травня 2020 року спеціалістами адміністрації Корабельного району спільно з представниками районного відділу поліції проведено відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: пр. Богоявленський, 311; пр. Богоявленський, 342 (маркет «АТБ»), вул. Океанівська, 31, вул. Самойловича, 24.

Складено 6 протоколів за статтями 152, 160 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу). Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району та районного суду для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.

 

IMG_20200430_121335_HHTАдміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради розпочато роботи з улаштування спортивного майданчика по вул. Приозерній (мкр. Причепівка). Підрядна організація –ТОВ «ГИНГАРС».

 

Санітарне очищення району

Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради інформує громаду міста про роботи із санітарного очищення, які виконувались протягом поточного тижня з 24.04.2020 по 30.04.2020.

Із залученням підрядного підприємства виконано прибирання опалого листя, гілок, побутового та будівельного сміття за такими адресами: територія навколо кладовища по вул. Гагаріна, пр. Корабелів (зелена зона), вул. Самойловича (зелена зона), об'їзної дороги та на території багатоповерхової забудови (вул. Океанівська, 18/1, вул. Рибна, 5, пр. Богоявленський, 324).

Виконано роботи з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища по вул. Гагаріна, 2.

Наразі тривають роботи із прибирання території навколо природної балки в районі провулку 3-й Прибузький. Також на замовлення адміністрації району навколо балки встановлено 8 інформаційних табличок про заборону викидання сміття у невідведених для цього місцях.

Адміністрація району вкотре закликає мешканців міста берегти чистоту та не утворювати несанкціонованих сміттєзвалищ. Закликаємо до громадянської свідомості та відповідальності за екологічний стан нашого міста. Нагадуємо, що ліквідація звалищ виконується за бюджетні кошти Миколаївської громади. Кошти, що витрачаються на ліквідацію сміттєзвалищ, могли б бути використані для виконання робіт з благоустрою території району (ремонт доріг, влаштування тротуарів, висадка зелених насаджень, вуличне освітлення тощо).

IMG_20200428_092837IMG_20200428_092905

 

У Миколаєві збільшилась кількість безробітних і зменшилась кількість вакансій. Як допомагатимуть роботодавцям платити зарплату за «вимушений простій» працівників?

У Миколаєві протягом квітня 2020 року зросла кількість зареєстрованих безробітних в чотири рази порівняно з аналогічним періодом минулого року. За місяць статус безробітного отримали 1545 миколаївців. Про це повідомив директор Миколаївського обласного центру зайнятості Дмитро Оборонько під час зустрічі з Миколаївським міським головою Олександром Сєнкевичем

В середньому міський центр зайнятості реєструє по 75 безробітних у день. У квітні минулого року – по 17.При цьому кількість вакансій у місті зменшилася втричі. Якщо на 30 квітня в минулому році було 2443 вакансії, то цього року – лише 704 актуальні вакансії.

IMG_9723«Це, звісно, впливає на економічний добробут міста. Сьогодні з цього приводу спілкувався з міським головою Олександром Сєнкевичем. Говорили про те, що необхідно підтримувати роботодавців, які своїми податками наповнюють місцеву скарбницю, але наразі через карантин змушені зупиняти або скорочувати свою діяльність. Служба зайнятості відтепер може надати допомогу по частковому безробіттю на період карантину», – написав Дмитро Оборонько на своїй сторінці у Facebook.

«До мене часто звертаються представники малого та середнього бізнесу з питанням фінансової підтримки найманих працівників у період карантину, – зазначив Олександр Сенкевич. – Наразі я вивчаю і пропоную різні шляхи достойного виходу підприємств із карантину з найменшими кадровими і виробничими втратами, тому буду спрямовувати міських роботодавців до центрів зайнятості, як одного з надійних джерел державної допомоги».

За словами Дмитра Оборонька, допомогу по частковому безробіттю можуть отримати роботодавці з-поміж суб'єктів малого та середнього підприємництва на строк зупинення (скорочення) діяльності, а також протягом 30 календарних днів після завершення карантину. Отримані кошти роботодавці мають виплатити офіційно найманим працівникам (крім осіб, які отримують пенсію і працюючих за сумісництвом) за кожну годину, на яку працівникові було скорочено тривалість робочого часу, (із розрахунку двох третин тарифної ставки, встановленої працівникові, але не більше розміру мінімальної заробітної плати (4723 грн).

Для цього роботодавці повинні звернутися до центру зайнятості за місцем реєстрації його як платника єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування протягом 30 календарних днів з дня зупинення (скорочення) діяльності та подати такі документи:

1) заяву у довільній формі(у якій також зазначається інформація про належність роботодавця до суб'єктів малого або середнього підприємництва, та до якої додаються копії підтверджуючих документів, завірених в установленому порядку, щодо середньої кількості працівників та доходу роботодавця за календарний рік, що передує року подання до територіального органу документів, передбачених цим пунктом);

2) копію наказу із зазначенням дати початку зупинення (скорочення) діяльності;

3) відомості про працівників (прізвище, ім'я, по батькові, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний державний орган і мають відмітку в паспорті), у яких виникло право на допомогу по частковому безробіттю на період карантину згідно з цією статтею;

4) довідку про сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за останні шість місяців, що передують даті зупинення діяльності.

Документи можна подавати поштою, електронною поштою або через скриньку для кореспонденції, що встановлена у кожному центрі зайнятості

За більш детальною інформацією звертайтеся за телефонами https://cutt.ly/lygfS1q

 

IMG_20200428_080747Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради розпочато роботи з капітального ремонту внутрішньоквартальних проїздів від пр. Корабелів вздовж будинку №10-а до гімназії №3 з улаштуванням тротуару вздовж ЗОШ № 54.

Підрядна організація – ТОВ «КАЙСЕР».


 

yvagaДО УВАГИ ГРОМАДСЬКОСТІ

Відповідно ст. 7 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» 28.04.2020 року у Корабельному районі було заплановано проведення громадських слухань планованої діяльності ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРОВНЄШТОРГ» щодо будівництва накопичувальної бази (ЕВТ) з перевантажувальним комплексом через причал № 5, розташований за адресою: м. Миколаїв, вул. Айвазовського, 14 (о 10.00 у конференц-залі ТОВ «КОМПАНІЯ «ЄВРОВНЄШТОРГ»).

Оскільки постановою Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 № 211 «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу СОVID-19» на всій території України установлено карантин, громадські слухання управлінням екології та природних ресурсів Миколаївської облдержадміністрації проводитись не будуть.

Відповідно до частини п'ятої статті 7 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» громадське обговорення планованої діяльності після подання звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у формі громадських слухань та у формі надання письмових зауважень і пропозицій (у тому числі в електронному вигляді). Тобто із зазначеної норми вбачається, що громадське слухання є обов'язковою, проте не виключною формою громадського обговорення.

Для недопущення поширення на території України коронавірусу СОVID - 19, з метою дотримання заборон щодо проведення масових заходів кількістю понад 10 осіб, а також у зв'язку із обмеженням транспортних сполучень (у тому числі внутрішньо обласного), вбачається за необхідне утриматись від проведення громадських слухань, запланованих на період дії карантину. З урахуванням практики застосування положень Закону «Про оцінку впливу на довкілля» не вбачається за можливе спрогнозувати точну кількість учасників майбутніх слухань, але середньостатистичним показником є 10-50 учасників на одне слухання.

Так, на період дії карантину громадське обговорення планованої діяльності після подання звіту з оцінки впливу на довкілля проводиться у формі надання письмових зауважень і пропозицій.

Зазначаємо для представників громадськості, що:

- обмеження проведення громадських слухань не є обмеженням права брати участь у процесі прийняття еколого-важливих рішень;

- ви маєте можливість надавати свої зауваження, коментарі та будь-які інші пропозиції, які, на вашу думку, стосуються планованої діяльності, без необхідності їх обґрунтування;

- уся інформація, щодо процедур оцінки впливу на довкілля міститься на Єдиному реєстрі з оцінки виливу на довкілля: http://eia.menr.gov.ua/uk/cases(№ справи 2020235222);

- свої зауваження та пропозиції можете надсилати на електронну пошту управління екології Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript , тел. (0512) 46-04-27;

- ви можете використовувати форму зворотного зв'язку на сайті Єдиного реєстру з оцінки впливу на довкілля у випадку виникнення питань (натиснувши на позначку конверту).

НАПРАВЛЯЙТЕ СВОЇ ЗАУВАЖЕННЯ НА ПРОПОЗИЦІЇ ОНЛАЙН.

 

dpsВідомості про джерела, суми доходів, виплачені малолітнім дітям, отримати можуть батьки (усиновителі, опікуни, піклувальники)

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що всі фізичні особи – платники податків та зборів реєструються у контролюючих органах шляхом включення відомостей про них до Державного реєстру фізичних осіб – платників податків (далі – Державний реєстр).

Фізична особа незалежно від віку (резидент або нерезидент), яка не включена до Державного реєстру, зобов'язана особисто або через представника подати до відповідного контролюючого органу облікову картку фізичної особи - платника податків за формою №1ДР, яка водночас є заявою для реєстрації у Державному реєстрі, та пред'явити документ, що посвідчує особу, який містить необхідні для реєстрації реквізити (прізвище, ім'я, по батькові (за наявності), дату народження, місце народження, місце проживання, громадянство).

Сімейним кодексом України передбачено, що за дітей або осіб, дієздатність яких обмежена та які самостійно не можуть здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікуни або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальників (част.2 ст.14 Сімейного кодексу України). Тому облікові картки за формою № 1ДР малолітніх осіб (до 14 років) подаються одним із батьків (усиновителем, опікуном, піклувальником) за наявності свідоцтва про народження дитини та документа, що посвідчує особу одного із батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Для отримання відомостей з Державного реєстру про джерела/суми доходів, які виплачені малолітнім дітям (до 14 років), їх батькам (усиновителям, опікунам, піклувальникам) необхідно звернутися особисто до контролюючого органу за податковою адресою (місцем проживання) дитини або до будь-якого контролюючого органу (у разі тимчасового перебування за межами населеного пункту проживання) та подати Заяву щодо отримання відомостей з Державного реєстру про суми/джерела виплачених доходів та утриманих податків за формою № 10ДР. Заява за формою № 10ДР подається за наявності документа, що посвідчує особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника), та свідоцтва про народження дитини.

У Заяві за формою №10ДР зазначаються, зокрема:

- у графі «Особисті дані заявника» – реєстраційний номер облікової картки дитини та прізвище, ім'я, по батькові (за наявності) згідно з даними свідоцтва про народження дитини;

- у графі «Адреса реєстрації місця проживання» – адреса реєстрації місця проживання дитини;

- у графі «Документ, що посвідчує особу» – реквізити свідоцтва про народження дитини (назву документа, серію (за наявності), номер, дату видачі та орган, що видав документ);

- у графі «Контактна інформація» – мобільний або домашній телефон одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника);

- у графі «Інформація щодо представника (якщо Заява подається такою особою)» – реєстраційні дані та дані документа, що посвідчують особу одного з батьків (усиновителя, опікуна, піклувальника).

Нагадуємо, що ДПС за допомогою відеоуроків роз'яснює як використовувати електронні сервіси, зокрема Електронний кабінет платника. Як направляти в ДПС листи та звернення за допомогою Електронного кабінету:

https://tax.gov.ua/media-tsentr/videogalereya/videouroki/6094.html

https://youtu.be/wsGYmcOYScA

https://www.facebook.com/107383900636180/videos/2619608611618098/

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

28 квітня 2020 року на виконання пункту 2 протоколу № 5 від 20.03.2020 позачергового засідання регіональної комісії з питань техногенно- екологічної безпеки і надзвичайних ситуацій при Миколаївській облдержадміністрації робочою групою у складі представників адміністрації Корабельного району, Держпродспоживслужби та Корабельного райвідділу поліції проведено рейд- обстеження ринків, розташованих на території району, а саме: ринок «Фенікс», ТД «Генікс Юг», ринок «Корабельний». ТОВ «Жовтневий- 1».

На всіх ринках роботу призупинено, крім ринку ТОВ «Жовтневий- 1», де здійснювалась часткова торговельна діяльність.

В ході перевірки складено 2 протоколи за ст.152 КУпАП.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 3388
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1211055

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. (0512) 60-02-71, факс (0512) 60-02-59

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"