Головна

0304 лютого 2021 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району спільно з представниками відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області провели рейд - відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: вул. Металргів, 32; вул. Генерала Попеля, 164; вул. Самойловича, 24, вул. Океанівська, 31; пр. Богоявленський, 311, пр. Богоявленський, 342.

Складено 6 протоколів за статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу).

 

01-02 лютого 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, та тимчасових рекомендацій суб'єктами господарювання, яким дозволено впроваджувати свою діяльність, у разі дотримання ними вимог профілактичних та протиепідемічних заходів, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейди – обстеження 35-ти об'єктів по пр. Богоявленський, а саме: 13-ти непродовольчих та 17-ти продовольчих крамниць, закладів громадського харчування -5.

У ході рейду суб'єктам господарської діяльності представниками ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області було складено 1 протокол за статтею 42 КУ «Про адміністративне правопорушення» («Порушення санітарних норм»)

0102

 
fb_Який алгоритм дій для отримання Електронних довірчих послуг
від Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг ІДД ДПС?

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що на період здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню коронавірусу COVID-19 на території України для отримання у Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг Інформаційно-довідкового департаменту ДПС (далі – Надавач) електронних довірчих послуг (далі – ЕДП) необхідно:

1. Здійснити попередній запис до відповідного відокремленого пункту реєстрації (далі – ВПР) (режим роботи ВПР та засоби зв'язку опубліковані на офіційному інформаційному ресурсі Надавача у розділі «Контакти» (https://acskidd.gov.ua/contacts)).

Звертаємо увагу, що попередній запис здійснюється протягом дня на наступний робочий день (рекомендований час попереднього запису з 8 год. 15 хв. до 9 год. 00 хв.);

2. Підготувати необхідний перелік реєстраційних документів для отримання ЕДП, з яким можливо ознайомитись у розділі «Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО» офіційного інформаційного ресурсу Надавача (https://acskidd.gov.ua/etrusted-services), обравши відповідну категорію;

3. Прийти у відповідний ВПР на зазначений час (повідомлений працівником ВПР під час запису) з оригіналами документів для ідентифікації користувача та передачі необхідних для реєстрації документів (ВПР не надає послуги з копіювання, друку та заповнення реєстраційних карток, бланків та інших документів, а також не здійснює продаж або безоплатне надання захищених носіїв особистих ключів). При цьому надання ЕДП здійснюватиметься лише за наявності у клієнтів засобів захисту від респіраторних захворювань.

Звертаємо увагу, що повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом можна здійснити онлайн на офіційному інформаційному ресурсі КН ЕДП ІДД ДПС за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/ On-line (https://acskidd.gov.ua/manage-certificates) або за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1».

Для початку використання сервісу повторного (дистанційного) формування сертифікатів за електронним запитом за допомогою програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1» платнику необхідно встановити актуальну версію безкоштовного програмного забезпечення «ІІТ Користувач ЦСК-1», яка доступна для завантаження за посиланням: Головна/«Повторне (дистанційне) формування сертифікатів за електронним запитом»/«За допомогою Користувача ЦСК» або Головна/«Отримання електронних довірчих послуг, у тому числі для програмних РРО»/«Програмне забезпечення»/«Засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки - «ІІТ Користувач ЦСК-1»/«Інсталяційний пакет «ІІТ Користувач ЦСК-1.3.1 (версія:1.3.1.46)».

Додатково усім клієнтам КН ЕДП ІДД ДПС рекомендовано переглянути Відеоінструкцію по повторному формуванню сертифіката за електронним запитом (https://www.youtube.com/watch?v=aq606khOuYM).

Також детальний опис по роботі сервісу та перелік можливих помилок розміщено у відповідних розділах Настанови користувача.

Слід зазначити, що скористатися сервісом повторного (дистанційного) формування сертифікатів зможуть лише ті користувачі, які мають:

чинні сертифікати (наприклад, до закінчення строку чинності сертифікатів залишилось декілька днів);

незмінні реєстраційні дані (ПІБ, адреса реєстрації місця проживання, код ЄДРПОУ організації тощо);

особистий ключ доступний лише користувачу та не є скомпрометованим.

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 
fbШановні платники податків! Отримуйте інформацію щодо
діяльності ДПС першими

Окрім вебпорталу та Електронного кабінету інформацію з податкових питань можна отримувати у соціальній мережі Facebook, Youtube та навіть у telegram-каналі. Офіційні сторінки Державної податкової служби України доступні зручному форматі, де кожен користувач може переглядати новини, актуальні роз'яснення податкових новацій, а також інфографіки та коментарі керівництва та фахівців служби.

Пропонуємо підписатися на сторінки ДПС: telegram-канал: https://t.me/tax_gov_ua;

Faceboook: https://www.facebook.com/TaxUkraine;

Youtube: https://www.youtube.com/TaxUkraine.

Окрім того, повідомляємо, що інформація щодо діяльності ДПС у Миколаївській області систематично розміщується на субсайті ГУ ДПС у Миколаївській області: https://mk.tax.gov.ua, та сторінці служби у Faceboook: https://www.facebook.com/tax.mykolaiv/

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

gaz_zminaХочеш знати у кого найнижча ціна на газ?

Хочеш змінити постачальника газу?

Є питання? Скористуйся ГАЗОТЕКОЮ

 

28 січня 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, та тимчасових рекомендацій суб'єктами господарювання, яким дозволено впроваджувати свою діяльність, у разі дотримання ними вимог профілактичних та протиепідемічних заходів, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 19-ти об'єктів по пр. Богоявленський, а саме: 7-ми непродовольчих та 11-ти продовольчих крамниць, закладів громадського харчування -1.

У ході рейду суб'єктам господарської діяльності представниками ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області було надано 2 приписи про усунення недоліків з питань дотримання санітарно - гігієнічних норм під час дії карантину та складено 1 протокол за статтею 42 КУ «Про адміністративне правопорушення» («Порушення санітарних норм»).

IMG-e8IMG-e9

 

CZЩо таке електронний кабінет роботодавця?

Зручний онлайн-сервіс з використанням сучасних інформаційно–комунікаційних технологій, зорієнтований на підвищення рівня взаємодії роботодавців зі службою зайнятості та на скорочення витрат часу для відвідування роботодавцями центрів зайнятості.

Топ-5 причин зареєструватися в електронному кабінеті роботодавця:

- подання усіх форм звітності до центру зайнятості в режимі онлайн (звіти за формою 3-ПН, 4-ПН, 1-ПА);

- перегляд стану укомплектування заявлених вакансій та резюме шукачів роботи, реєстрація нових вакансій;

- перегляд кількості направлень центром зайнятості претендентів на роботу;

- перевірка актуальності реквізитів свого підприємства, що містяться у базі даних служби зайнятості;

- моніторинг договорів на організацію громадських та інших робіт тимчасового характеру, працевлаштування після професійного навчання тощо.

Як зареєструватися в електронному кабінеті роботодавця:

Необхідно звернутися до центру зайнятості, повідомити адресу електронної пошти, сформувати логін та пароль, за допомогою яких авторизуватися та отримати доступ до послуги на сайті Державної служби зайнятості https://www.dcz.gov.ua.

Для отримання консультацій зверніться до відділу взаємодії з роботодавцями:

Миколаївський міський центр зайнятості (вул. Нікольська, 68) – (0512) 37-24-64, (0512) 37-24-69.

Сектор по роботі з роботодавцями в Заводському районі (вул. 6 Поперечна,32) - (0512) 40-93-56.

Сектор по роботі з роботодавцями в Інгульському районі (вул. Шкільна, 2а) – (0512) 56-68-69.

Сектор по роботі з роботодавцями в Корабельному районі (вул. Торгова, 61) - (0512) 64-48-60.

 

20210126_13085526 січня 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, та тимчасових рекомендацій суб'єктами господарювання, яким дозволено впроваджувати свою діяльність, у разі дотримання ними вимог профілактичних та протиепідемічних заходів, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 16-ти об'єктів по пр. Богоявленський та вул. Океанівська, а саме: 10-ти непродовольчих та 4-х продовольчих крамниць, закладів громадського харчування -2.

У ході рейду суб'єктам господарської діяльності представниками ГУ Держпродспоживслужби в Миколаївській області було надано 2 приписи про усунення недоліків з питань дотримання санітарно - гігієнічних норм під час дії карантину та складено 2 протоколи за статтею 42 КУ «Про адміністративне правопорушення» («Порушення санітарних норм») та 1 протокол за статтею 44-3 КУ «Про адміністративне правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає штраф від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, а на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3616
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1416251

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. +380512600271, факс +380512600259

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"