Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради розпочато роботи з улаштування тротуару по вул. Рибній (від вул. О. Вишні вздовж дитячого садка №110 та ЗОШ №43). Підрядна організація – ФОП Озейчук С.М.
Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради виконано роботи з капітального ремонту дорожнього покриття по провулку Марії Рибальченко (пров. Піонерський) від вул. Кобзарської до будинку №2. Площа асфальтування дороги – 1598 кв.м. Підрядна організація – ФОП Басиста Т.А. Санітарне очищення району Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради інформує громаду міста про роботи із санітарного очищення, які виконувались протягом поточного тижня з 13.04.2020 по 17.04.2020. Із залученням підрядного підприємства виконано прибирання опалого листя, гілок, побутового та будівельного сміття за такими адресами: пр. Корабелів (зелена зона), вул. Океанівська (зелена зона), пр. Корабелів та на території багатоповерхової забудови (пр. Корабелів, 15, пр. Богоявленський, 320, 324, 314/2, вул. Океанівська, 1-А, 38, вул. Знаменська (район АГК «Сокіл»), вул. Металургів, 72). Тривають роботи з ліквідації несанкціонованого сміттєзвалища в районі провулку 3-й Прибузький. Ліквідовано сміттєзвалище по вул. Гагаріна, 2. Наразі за вказаною адресою тривають роботи із планування ґрунту. Виконано ручне прибирання зупинок громадського транспорту по пр. Богоявленському, пр. Корабелів, вул. Прибузька, вул. 295-ї Стрілецької Дивізії, Об'їзній дорозі. Також виконано прибирання прибордюрної частини дороги по вул. Г. Сагайдачного та вул. Ольшанців. Із залученням громадських працівників, направлених з міського центру зайнятості, та підрядного підприємства виконано роботи із прибирання території вздовж кладовища (вул. А. Антонюка (вул. Жукова) – вул. Гагаріна). Із залученням ТОВ «Миколаївзеленгосп» тривають роботи із санітарної обрізки зелених насаджень за адресами: вул. Металургів, 34, пр. Корабелів, 12-В, пр. Корабелів, 2-А. Із залученням ТОВ «КАРС КЛІНІНГ» двічі виконано санітарну обробку дезінфікуючим засобом зупинок громадського транспорту вздовж магістральних доріг району. Із залученням КП «ЕЛУ автодоріг» тривають роботи із корчування та вивезення пнів, які залишились після виконання аварійних робіт з прибирання повалених негодою дерев. Роботи тривають. Під час карантину служба зайнятості продовжує допомагати клієнтам
Станом на 1 квітня 2020 року в Миколаївській обласній службі зайнятості було зареєстровано 15,8 тис. безробітних, це на 1,3% більше порівняно з 1 квітня 2019 року. Про це повідомив директор обласного центру зайнятості Дмитро Оборонько. «З 1 квітня ми почали фіксувати збільшення зареєстрованих безробітних по області майже у 2 рази, по місту Миколаєву – майже у 3 рази порівняно з аналогічним періодом минулого року. За два тижні (з 1 по 14 квітня) до нас надійшло 1647 заяв на надання статусу безробітного, з них 626 – по місту Миколаєву. Переважно заяви надходять у паперовому вигляді через скриньки для кореспонденції, що встановлені в приміщеннях центрів зайнятості та філіях», - зазначив Дмитро Оборонько. Квітень можна назвати бумовим періодом працевлаштування в сфері сільського господарства та підготовки до курортного сезону. Втім, якщо в попередні роки, починаючи з 1 квітня, служба зайнятості працевлаштовувала щодня по 240-250 шукачів роботи, то цього року в середньому - по 140. В умовах карантину людей здебільшого турбує не пошук роботи, а питання виплати допомоги по безробіттю. 30 березня був прийнятий комплексний закон на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби, який дозволив врегулювати ці питання. Таким чином, клієнту призначається допомога по безробіттю з першого дня, а не на восьмий як було раніше. При цьому, якщо є підходяща робота, фахівці центру зайнятості пропонують її. Наприклад, на даний час є потреба у водіях автотранспортних засобів, трактористах-машиністах сільськогосподарського (лісогосподарського) виробництва, інженерах, лікарях та інших медичних працівниках різної спеціалізації, швачках, юрисконсультах, продавцях продовольчих товарів, слюсарях різної спеціалізації, підсобних робітниках. Є також керівні посади: начальника, директора, завідувача та багато інших. Нагадуємо, що на період карантину з 10 квітня змінився порядок реєстрації у службі зайнятості. Відтепер непотрібно надавати копії документів, а лише заповнити дві заяви – про надання статусу безробітного та призначення допомоги по безробіттю (https://is.gd/6wW4ph, https://is.gd/o8O5Cg) та надіслати їх на електронну пошту або подати через скриньку для кореспонденції безпосередньо в центрі зайнятості/філії, в якій маєте намір обслуговуватись. Карантинні нововведення для бізнесу.
Практичні особливості застосування звільнення від ПДВ
ДПС продовжує роз'яснювати положення податкового законодавства, запроваджені Законом України від 30 березня 2020 року № 540-IX. У десятому випуску ви знайдете пояснення практичних аспектів виконання вимог пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ Податкового кодексу України, яким, зокрема, передбачено звільнення від оподаткування ПДВ операцій з постачання на митній території України товарів (в тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19). Серед іншого, розглянуто особливості складання податкових накладних та відображення у податковій звітності операцій, здійснених у періоді з 17 березня по 2 квітня 2020 року. Інформаційний лист можна скачати за посиланням: https://tax.gov.ua/data/material/000/325/415669/Informaciyniy_list_10.pdf ДПС також підготувала Інформаційні листи, які доступні за посиланнями: Інформаційний лист №9. Карантинні нововведення для бізнесу. Частина 2. Податок на доходи фізичних осіб, місцеві податки, ЄСВ, адміністрування: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/414816.html Інформаційний лист № 8. Карантинні нововведення для бізнесу. Частина І. Податок на прибуток, обіг підакцизних товарів, ПДВ: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/414205.html Інформаційний лист № 7. Карантинні нововведення для бізнесу. Які нюанси треба знати? https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/412720.html Інформаційний лист № 6. Земельний податок. Які нюанси треба знати? https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/411141.html Інформаційний лист № 5. Реєстрація ПН/РК. Що робити, якщо реєстрацію ПН/РК зупинено? https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/410034.html Інформаційний лист № 4. Багатостороння конвенція MLI – наслідки для українських платників податків: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/409367.html Інформаційний лист № 3. Все про програмні РРО: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/408152.html Інформаційний лист № 2. Податкові рішення на користь платників: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/407286.html Інформаційний лист № 1. ДПС відповідає на запити платників податків: https://www.tax.gov.ua/podatki-ta-zbori/informatsiyni-listi/405764.html |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314