Протягом 12 -14 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейди – обстеження 47-ми об'єктів, а саме: 41 непродовольчих та продовольчих крамниць, закладів громадського харчування – 5, салонів краси -1. У ході рейду було складено 10 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, 4 протоколи за статтею 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення санітарних норм»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від шести до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. А також, попереджено суб'єктів господарювання про необхідність вакцинування та дотримання карантинних заходів. 12 листопада 2021 року служба у справах дітей адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради комісійно: начальницею служби Мамонтовою О.Є., завідувачкою сектору захисту прав, свобод та законних інтересів дітей Таворською Л.В., головною спеціалісткою сектору Кабацюрою О.Л. спільно з інспектором СЮП ВП Миколаївського РУП ГУНП в Миколаївській області старшим лейтенантом поліції Дмитруліним О.М. здійснила чергову перевірку умов проживання дітей, сім'ї яких опинились в складних життєвих обставинах. Під час виїзду обстежено 2 родини, із законними представниками проведені профілактично - роз'яснювальні бесіди щодо належного виконання батьківських обов'язків, необхідності виховання та утримання дітей з дотриманням санітарно-гігієнічних норм. Батьки попередженні про адміністративну відповідальність передбачену статтею 184 Кодексу України про адміністративні правопорушення. За результатами перевірки 1 дитина поставлена на облік служби, з подальшою передачею інформації до Миколаївського міського центру сім'ї дітей та молоді для здійснення соціального супроводу родини. На підставі яких документів визначаються витрати на придбання (набуття) цінних паперів або фінансових інструментів з метою заповнення розділу IX одноразової (спеціальної) добровільної декларації? Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує, що відповідно до п.п. «ґ» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об'єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація), у тому числі цінні папери та/або фінансові інструменти, визначені законом. Згідно з п.п. 7.2 п. 7 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ визначено, що для об'єктів декларування, визначених п.п. «ґ» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ база для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування визначається як: вартість придбання або біржова вартість, дійсна станом на дату подання Декларації, корпоративних прав (акцій), які допущені до біржових торгів; витрати на придбання (набуття) декларантом цінних паперів та інших фінансових інструментів, що не допущені до біржових торгів, та часток (паїв) у майні юридичних осіб або в утвореннях без статусу юридичної особи, інших корпоративних прав або номінальна вартість таких активів, зазначена у відповідних документах. Декларант може додати до Декларації відповідні документи або належним чином засвідчені їх копії, що підтверджують вартість об'єктів декларування, які знаходяться (зареєстровані) на території України. Декларант зобов'язаний документально підтвердити вартість об'єктів декларування шляхом додання до Декларації засвідчених належним чином копій документів, що підтверджують вартість об'єктів декларування, у разі якщо такі об'єкти знаходяться (зареєстровані) за межами України. Згідно з абзацом 11 ст. 1 Закону України від 16 липня 1999 року № 996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 996), первинний документ – документ, який містить відомості про господарську операцію. Перелік обов'язкових реквізити, які повинні мати первинні документи визначено ч. 2 ст. 9 Закону № 996. Підпунктом 170.2.2 п. 170.2 ст. 170 ПКУ визначено, що документальним підтвердженням (первинним документом) доходів та витрат за операціями з інвестиційними активами, укладеними в електронній формі на фондовій біржі для клієнтів – учасників фондової біржі, визнається звіт торговця цінними паперами (брокера), який формується на базі біржового звіту та договору на брокерське обслуговування. Форма Декларації та Порядок подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації затверджені наказом Міністерства фінансів України від 02.08.2021 № 439. Для подання Декларації фізичній особі необхідно увійти до Електронного кабінету, вхід до якого здійснюється за адресою: https://cabinet.tax.gov.ua, а також через офіційний вебпортал ДПС, та обрати меню «ЕК для громадян», розділ «Одноразова (спеціальна) добровільна декларація». Розділ IX «Цінні папери або фінансові інструменти» Декларації містить, зокрема, поле «Витрати на придбання (набуття) або номінальна вартість», в якому відображаються витрати на придбання (набуття) декларантом цінних паперів та інших фінансових інструментів або номінальна вартість таких активів, зазначена у відповідних документах. Враховуючи викладене, при заповненні розд. IX «Цінні папери або фінансові інструменти» Декларації витрати на придбання (набуття) цінних паперів або фінансових інструментів визначаються на підставі відповідних підтверджуючих документів, якими можуть бути: звіти торговця цінними паперами (брокера); виписки зберігачів під кожне замовлення, завірені печатками зберігачів; розрахункові документи (платіжні доручення, касові ордери тощо), а також інші документи первинного обліку. Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області). Головне управління ДПС у Миколаївській області
У ході рейду було складено 6 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, 1 протокол за статтею 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення санітарних норм»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від шести до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. А також, проведено роз'яснювальну роботу з підприємцями та відвідувачами щодо небезпеки недотримання карантинних заходів та необхідності вакцинування. |
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314