Головна

01610 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейди – обстеження 16-ти об'єктів, а саме: 10-ти непродовольчих та продовольчих крамниць, закладів громадського харчування – 4, салонів краси - 2.

У ході рейду було складено 6 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, 1 протокол за статтею 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення санітарних норм»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від шести до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. А також, проведено роз'яснювальну роботу з підприємцями та відвідувачами щодо небезпеки недотримання карантинних заходів та необхідності вакцинування.

 

Яка вартість земельної ділянки (в межах/за межами України) зазначається в одноразовій (спеціальній) добровільній декларації, в тому числі якщо у договорі купівлі-продажу відсутня експертна грошова оцінка?

Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що відповідно до п. 1 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) одноразове (спеціальне) добровільне декларування – це особливий порядок добровільного декларування фізичною особою, визначеною пунктом 3 цього підрозділу, належних їй активів, розміщених на території України та/або за її межами, якщо такі активи фізичної особи були одержані (набуті) такою фізичною особою за рахунок доходів, що підлягали в момент їх нарахування (отримання) оподаткуванню в Україні та з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки і збори відповідно до вимог законодавства з питань оподаткування та/або міжнародних договорів, згода на обов'язковість яких надана Верховною Радою України, та/або які не були задекларовані в порушення податкового та валютного законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, протягом будь-якого з податкових періодів, що мали місце до 01 січня 2021 року.

Згідно з п.п. «б» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ об'єктами одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – об'єкти декларування) можуть бути визначені підпунктами 14.1.280 і 14.1.281 п. 14.1 ст. 14 ПКУ активи фізичної особи, що належать декларанту на праві власності (в тому числі на праві спільної часткової або на праві спільної сумісної власності) і знаходяться (зареєстровані, перебувають в обігу, є на обліку тощо) на території України та/або за її межами станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації, у тому числі, але не виключно нерухоме майно (земельні ділянки, об'єкти житлової і нежитлової нерухомості).

Пункт 7 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ визначає базу для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування виходячи із конкретних об'єктів декларування.

Згідно з п. 7.2 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ для об'єктів декларування, визначених, зокрема п.п. «б» п. 4 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» ПКУ, база для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування визначається, зокрема, але не виключно, як:

витрати декларанта на придбання (набуття) об'єкта декларування;

вартість, що визначається на підставі оцінки майна та майнових прав, фінансових інструментів, інших активів. Оцінка щодо об'єкта декларування проводиться відповідно до законодавства країни, де знаходиться такий актив. Вартість активів, визначена в іноземній валюті, відображається в одноразовій (спеціальній) добровільній декларації у гривні за офіційним курсом національної валюти, встановленим Національним банком України станом на дату подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації.

Декларант може додати до одноразової (спеціальної) добровільної декларації відповідні документи або належним чином засвідчені їх копії, що підтверджують вартість об'єктів декларування, які знаходяться (зареєстровані) на території України.

Декларант зобов'язаний документально підтвердити вартість об'єктів декларування шляхом додання до одноразової (спеціальної) добровільної декларації засвідчених належним чином копій документів, що підтверджують вартість об'єктів декларування, у разі якщо такі об'єкти знаходяться (зареєстровані) за межами України.

Слід зазначити, що правові засади проведення оцінки земель, професійної оціночної діяльності у сфері оцінки земель в Україні визначено Законом України від 11 грудня 2003 року № 1378-IV «Про оцінку земель» із змінами та доповненнями.

Враховуючи викладене, фізична особа – декларант, яка має у власність об'єкт нерухомого майна (земельну ділянку), придбаного за рахунок доходів з яких не були сплачені або сплачені не в повному обсязі податки, при поданні одноразової (спеціальної) добровільної декларації зазначає базу для нарахування збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування, яка визначається, зокрема, але не виключно, як:

витрати декларанта на придбання (набуття) об'єкта декларування;

вартість, що визначається на підставі оцінки майна та майнових прав, фінансових інструментів, інших активів. Оцінка щодо об'єкта декларування проводиться відповідно до законодавства країни, де знаходиться такий актив.

Водночас, декларант самостійно приймає рішення щодо визначення активів та інформації щодо них, що будуть зазначені ним у одноразовій (спеціальній) добровільній декларації.

Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області).

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

10 листопада 2021 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району спільно з представниками відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області, ГФ «Каскад» провели рейд - відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: вул. Самойловича, 24, вул. Металургів, 28-36; вул. Океанівська, 31; пр. Богоявленський, 311, пр. Богоявленський, 342.

Складено 7 протоколів за статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу).

Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.

 

01509 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейди – обстеження 19-ти об'єктів, а саме: 6-ти непродовольчих та 12-ти продовольчих крамниць, ринків - 5.

У ході рейду було складено 5 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, 1 протокол за статтею 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення санітарних норм»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від шести до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян та 1 протокол за статтею 44-3 (частина перша) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» , що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

Сьогодні в Миколаєві працює 7 центрів масової вакцинації та 14 пунктів щеплень.

Бережить себе та своїх рідних! 

013014

 

012Головне управління Пенсійного фонду України в Миколаївські області інформує

Запитання – відповіді: електронні лікарняні

Що робити, якщо електронний листок непрацездатності не сформовано внаслідок відсутності на дату початку періоду непрацездатності у реєстрі застрахованих осіб інформації про трудові відносини?

Якщо особа, щодо якої створено медичний висновок про тимчасову непрацездатність, офіційно працевлаштована, необхідно виконати наступні кроки:

Крок 1 – в кабінеті застрахованої особи на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України перевірити наявність даних про трудові відносини – нараховану заробітну плату (пункт «Моя заробітна плата» – Заробітна плата/дохід (по страхувальниках)) або звернутися до роботодавця для перевірки в особистому кабінеті страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду даних про трудові відносини.

Крок 2 – якщо даних про трудові відносини немає або вони недостовірні:

страхувальнику необхідно надати звіт за формою Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску;

якщо особа тільки прийнята на роботу, необхідно подати повідомлення про прийняття працівника на роботу;

у разі недостовірності даних страхувальнику необхідно подати уточнюючий звіт з достовірними даними.

Крок 3 – за результатами дій відповідно до кроку 2 перевірити в особистому кабінеті застрахованої особи та /або страхувальника на вебпорталі електронних послуг Фонду коректність відображення даних про трудові відносини, поданих страхувальником.

Крок 4 – у разі коректного відображення даних про працевлаштування звернутись до лікаря з проханням повторно відправити медичний висновок про тимчасову непрацездатність до Електронного реєстру листів непрацездатності.

 

01108 листопада 2021 року з метою контролю та оптимізації руху громадського транспорту в умовах карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID- 19 робочою групою у складі представників адміністрації Корабельного району та управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради проведено рейд-обстеження графіку руху маршрутних автобусів №2 на кінцевій зупинці на вул. Олега Ольжича.

З 7.00 до 8.30 годин ранку середній інтервал руху між машинами складав 12-15 хвилин. Черга пасажирів у середньому складала 20-35 людей.

 

05-07 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейди – обстеження 46-ти об'єктів, а саме: 18-ти непродовольчих та 18-ти продовольчих крамниць, закладів громадського харчування – 8, салонів краси - 1.

У ході рейду було складено 5 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, 1 протокол за статтею 42 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення санітарних норм»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від одного до дванадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від шести до двадцяти п'яти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

007008009010

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3616
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1416688

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. +380512600271, факс +380512600259

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"