Головна

material-1614152412380-name-1614152412380Офіційне оформлення трудових відносин з найманими працівниками потрібне, перш за все, самим працівникам і їх роботодавцям

Наявність трудового договору гарантує працівнику право на основну та додаткову відпустки, оплату лікарняного, дотримання встановленої законодавством норми тривалості робочого часу, допомогу по безробіттю, соціальні гарантії, встановлені колективним договором, соціальне страхування від нещасних випадків на виробництві та пенсійне забезпечення.

Для роботодавців використання легальної праці дає можливість підпорядковувати працівників правилам трудового розпорядку; проводити навчання, підвищення кваліфікації своїх працівників, щоб підвищити якість виробничого процесу та скористатися механізмом відшкодування державою витрат роботодавця на сплату єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування за кожного офіційно працевлаштованого працівника.

Важливість легального працевлаштування особливо актуальною виявилась під час карантину у зв'язку з поширенням коронавірусу. І роботодавці, і працівники, які ухилялись від офіційного оформлення трудових відносин і сплати податків, опинились сам на сам перед загрозою зубожіння. Крім цього, чинне законодавство передбачає кримінальну, адміністративну та фінансову відповідальність за порушення законодавства про працю в частині оформлення трудових відносин із найманими працівниками.

Легалізація праці – є завданням загальнонаціонального масштабу, виконання якого забезпечить соціальні гарантії громадян у майбутньому та сприятиме процвітанню і розвитку бізнесу.

 

info_logoАктуально

05 листопада 2021 року з метою контролю та оптимізації руху громадського транспорту в умовах карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID- 19 робочою групою у складі представників адміністрації Корабельного району та управління транспортного комплексу, зв'язку та телекомунікацій Миколаївської міської ради проведено рейд-обстеження графіку руху маршрутних автобусів №2 на кінцевій зупинці - вул. Олега Ольжича.

З 7.00 до 8.30 годин ранку середній інтервал руху між машинами складав 8 хвилин. Черга пасажирів у середньому складала 12-20 людей.

1-051120212-05112021

 

05 листопада 2021 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району спільно з представниками відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області, ГФ «Каскад» провели рейд - відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: вул. Самойловича, 24, вул. Металургів, вул. Океанівська, 31; пр. Богоявленський, 311, пр. Богоявленський, 342.

Складено 6 протоколів за статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу), та 3 протоколи за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»).

Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району та суду для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.

 

00603 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 18-ти об'єктів, а саме: 6-ти непродовольчих та 10-ти продовольчих крамниць, громадського харчування - 2.

У ході рейду було складено 6 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

 

02 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 14-ти об'єктів, а саме: 11-ти непродовольчих та 3-х продовольчих крамниць.

У ході рейду було складено 5 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.004005

 

01 листопада 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області, відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 21-го об'єкта, а саме: 6-ти непродовольчих та 9-ти продовольчих крамниць, закладів громадського харчування – 4.

У ході рейду було складено 7 протоколів за статтею 44-3 (частина друга) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» («Порушення правил щодо карантину людей»), що передбачає штраф від десяти до п'ятнадцяти неоподатковуваних мінімумів доходів громадян, та 1 протокол за статтею 44-3 (частина перша) Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» , що передбачає за собою накладення штрафу на громадян від однієї до двох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян і на посадових осіб - від двох до десяти тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.

002003

 

Який строк сплати збору з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації?

Головне управління ДПС у Миколаївській області інформує, що відповідно до п. 12 підрозд. 9 прим. 4 розд. XX «Перехідні положення» Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями сплата збору з одноразового (спеціального) добровільного декларування (далі – Збір) здійснюється декларантом протягом 30 календарних днів з дати подання одноразової (спеціальної) добровільної декларації (далі – Декларація).

У разі вибору декларантом у межах одноразового (спеціального) добровільного декларування ставки Збору, що передбачає сплату такого платежу трьома рівними частинами, сплата Збору здійснюється декларантом: першого платежу – протягом 30 календарних днів з дати подання Декларації; другого платежу – до 01 листопада 2023 року; третього платежу – до 01 листопада 2024 року.

Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області).

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

Електронні сервіси ДПС – це зручно та безпечно в умовах дії карантинних обмежень

Головне управління ДПС у Миколаївській області повідомляє, що сьогодні у платників є можливість отримати всю необхідну інформацію, довідки, консультації, подати звітність до податкових органів без особистих візитів до служби.

Для цього на вебпорталі ДПС України забезпечено доступ до низки безкоштовних електронних сервісів.

Впровадження інноваційних ІТ дає змогу зберегти дорогоцінний час для бізнесу та здійснити спілкування з податковою службою комфортно.

Електронний кабінет – це найбільш популярний сервіс ДПС, який є захищеним, персоналізованим та безпечним електронним сервісом.

Електронний кабінет надає безконтактні способи взаємодії платників податків та контролюючих органів з використанням сучасних інформаційно-комунікаційних технологій. Просте логічне програмне забезпечення максимально спрощує адміністрування податків та взаємодію з представниками податкової служби. Значною мірою зменшується й адміністративне навантаження на контролюючі органи, а також знижуються витрати на комунікацію у паперовій формі.

Електронний кабінет сьогодні – це поліпшення формату відносин з платниками, завдяки якому скорочується час на оформлення та подання звітності до органів податкової служби, підвищується оперативність надання та якість звітності, знижуються корупційні ризики завдяки уникненню безпосереднього спілкування з представниками контролюючих органів.

Призначення Електронного кабінету – надати платнику податків можливість реалізувати свої обов'язки та права у сфері оподаткування у режимі онлайн, суттєво зменшити витрати платників на адміністрування податків і зробити інформацію щодо кожного платника податків доступною та прозорою.

Постійне розширення функціоналу Електронного кабінету зводить особисте спілкування з контролюючими органами до мінімуму, що, у свою чергу, убезпечує платника, особливо в умовах дії карантину, від близьких контактів, які можуть мати негативні наслідки для здоров'я.

Закликаємо максимально користуватись послугами ДПС дистанційно, усвідомити переваги такого формату спілкування з податковими органами, адже скориставшись онлайн-сервісами вебпорталу ДПС (https://tax.gov.ua) ви маєте можливість отримати всю необхідну інформацію без особистих візитів до центрів обслуговування платників.

Нагадуємо, що спілкуватися з Податковою службою та отримувати більше цікавої інформації можна дистанційно за допомогою сервісу «InfoTAX», на сторінках у мережі Facebook – www.facebook.com/TaxUkraine (сторінка ДПС України) та www.facebook.com/tax.mykolaiv (сторінка ГУ ДПС у Миколаївській області).

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

Пользователи : 2
Статьи : 3616
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 1416688

 

 

 

Наші контакти:

54050, Україна, м.Миколаїв,

проспект Богоявленський, 314

 

 

 

тел. +380512600271, факс +380512600259

Електронна адреса для звернень

[email protected]

znak

Питання "гарячої лінії"