• Приблизно 75-80% жертв работоргівлі використовуються в сексуальній індустрії. • Дослідники відзначають, що сексуальне рабство відіграє значну роль у поширенні ВІЛ. • Сьогодні в рабстві знаходиться більша кількість людей, ніж будь-коли в історії. • За оцінками фахівців жертвами работоргівлі у світі є приблизно 27 мільйонів дорослих і 13 мільйонів дітей. • Торгівля людьми відбувається не тільки в сексуальне або трудове рабство, людей продають також і на органи. • Работорговці часто вживають у мові суданську фразу «використовувати раба, щоб зловити рабів», що означає, що торговці можуть посилати «прироблених дівчаток», щоб набирати більш молодих дівчат у сексуальне рабство. Торговці часто самі тренують дівчат, гвалтуючи їх і навчаючи сексуальному ремеслу. • Приблизно 30 000 жертв сексуального рабства помирають щороку від насильства, захворювань, тортур і зневаги. Вісімдесят відсотків продаваних у сексуальне рабство молодше 24 років, а деякі ледь досягли шести років. • Работорговець може заробити на дівчині в 20 разів більше, ніж заплатив за неї. Якщо з дівчиною не обходитися фізично грубо до такої міри, що вона втрачає свою красу, сутенер може продати її за більшу ціну, так як він натренував її і зломив її дух, що позбавляє майбутніх покупців від зайвих клопотів. Голландські дослідження в 2003 році показали, що, в середньому, одна сексуальна рабиня заробляє своєму сутенеру, принаймні, 250 000 доларів на рік. Хоча торгівля людьми — часто таємний злочин і складно привести точну статистику, оцінки дослідників показують, що понад 80% жертв работоргівлі — жінки. Більше 50% жертв торгівлі людьми — неповнолітні. У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт №5134 щодо посилення кримінальної відповідальності за торгівлю людьми. Як передає Укрінформ, про це інформує пресслужба МВС. «22 лютого цього року у Верховній Раді зареєстрували Проєкт Закону №5134 «Про внесення змін до Кримінального кодексу України щодо посилення кримінальної відповідальності за торгівлю людьми». Участь у його розробці взяли представники Міністерства внутрішніх справ та Департаменту міграційної поліції Національної поліції», - йдеться у повідомленні. Зазначається, що наразі ч. 2 ст. 149 (Торгівля людьми) ККУ передбачає покарання у вигляді позбавлення волі на строк від 5 до 12 років. Уточнюється, що при цьому суди при розгляді справ про торгівлю людьми, попри тяжкість кримінальних правопорушень, часто ухвалюють вироки, які передбачають до 5 років позбавлення волі, що дає можливість застосування випробувального терміну відповідно до ст. 75 ККУ Тож збільшення мінімального строку позбавлення волі з 5 до 6 років дозволить виключити підстави для звільнення від відбування покарання з випробуванням без призначення покарання, а отже – завадить зловмисникам уникнути реального ув'язнення, зазначають у МВС. Законопроєкт №5134, зокрема, передбачає посилення кримінальної відповідальності за торгівлю людьми у статті 149 ККУ: збільшення мінімального строку позбавлення волі у ч. 2 ст. 149 до 6 років; і відповідальність за вербування, переміщення, переховування, передачу або одержання людини незалежно від наявності згоди цієї людини на експлуатацію, якщо до неї було використано примус, викрадення, обман, шантаж, матеріальна чи інша залежність потерпілого, його уразливий стан або підкуп третьої особи, яка контролює потерпілого, для отримання згоди на його експлуатацію. Також цим законопроєктом передбачається включення у ст. 149 ККУ такої форми злочинного діяння, як «здійснення іншої незаконної угоди, об'єктом якої є людина». Йдеться про дії, направлені на передачу або отримання людини без мети її експлуатації: дарування, оренда, надання у безоплатне користування, передача людини в рахунок погашення боргу, зокрема – продаж новонародженої дитини. У МВС поінформували, що прийняття цього документу як Закону дозволить посилити кримінальну відповідальність за торгівлю людьми та привести ККУ у відповідність до міжнародного законодавства. Будьте обережні, поважайте себе! Якщо Ви або Ваші знайомі потрапили до схожої ситуації або стали свідками, не залишайтесь байдужими, подбайте про свої права та безпеку, терміново телефонуйте: Національна «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми 0 800 505 501 або 527 10 березня 2021 року з метою контролю за виконанням карантинних обмежень, пов'язаних із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, робочою групою у складі представників головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області та спеціалістів відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району м. Миколаєва проведено рейд – обстеження 16-ти об'єктів, а саме: 8-ми продовольчих крамниць, непродовольчих магазинів – 3, закладів громадського харчування -3 салонів краси -2. У ході рейду порушень не виявлено. 10 березня 2021 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району спільно з представниками відділу поліції №3 МРУП ГУНП України в Миколаївській області провели рейд - відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: вул. Металргів, 32; вул. Генерала Попеля, 164; вул. Самойловича, 24, вул. Океанівська, 31; пр. Богоявленський, 311, пр. Богоявленський, 342. Складено 5 протоколів за статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу) та 1 протокол за статтею 156 ч. друга Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (порушення правил торгівлі пивом, алкогольними, слабоалкогольними напоями і тютюновими виробами). Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.
Правові засади проведення оцінки земель в Україні визначено Законом України від 11 грудня 2003 року № 1378-IV «Про оцінку земель» із змінами та доповненнями (далі – Закон № 1378). Відповідно до ст. 5 та ст. 13 Закону № 1378 грошова оцінка земельних ділянок залежно від призначення та порядку проведення може бути нормативною і експертною. Нормативна грошова оцінка земельних ділянок використовується для визначення розміру земельного податку, державного мита при міні, спадкуванні (крім випадків спадкування спадкоємцями першої та другої черги за законом (як випадків спадкування ними за законом, так і випадків спадкування ними за заповітом) і за правом представлення, а також випадків спадкування власності, вартість якої оподатковується за нульовою ставкою) та даруванні земельних ділянок згідно із законом, орендної плати за земельні ділянки державної та комунальної власності, втрат сільськогосподарського і лісогосподарського виробництва, вартості земельних ділянок площею понад 50 гектарів для розміщення відкритих спортивних і фізкультурно-оздоровчих споруд, а також при розробці показників та механізмів економічного стимулювання раціонального використання та охорони земель. Експертна грошова оцінка земельних ділянок та прав на них проводиться з метою визначення вартості об'єкта оцінки. Експертна грошова оцінка земельних ділянок використовується при здійсненні цивільно-правових угод щодо земельних ділянок та прав на них, крім випадків, визначених Законом № 1378, а також іншими законами. Відповідно до п. 174.6 ст. 174 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) об'єкти дарування, зазначені в п. 174.1 ст. 174 ПКУ, подаровані платнику податку іншою фізичною особою, оподатковуються згідно з правилами, встановленими розд. ІV ПКУ для оподаткування спадщини. Підпунктом 174.2.2 п. 174.2 ст. 174 ПКУ передбачено, що вартість будь-якого об'єкта спадщини, що успадковується спадкоємцями (обдарованими), які не зазначені у п.п. 174.2.1 п. 174.2 ст. 174 ПКУ, зокрема членами сім'ї спадкодавця першого та другого ступенів споріднення, оподатковується за ставкою, визначеною п. 167.2 ст. 167 ПКУ (5 відсотків). Враховуючи викладене вище, фізична особа - резидент, яка отримує подарунок (спадщину ) від фізичної особи - резидента, але не відноситься до членів сім'ї першого та другого ступеня споріднення, сплачує податок на доходи фізичних осіб за ставкою 5 відс. від вартості будь-якого подарунку. З урахуванням норм ст. 5 та ст. 13 Закону № 1378 з метою оподаткування податком на доходи фізичних осіб вартості земельної ділянки як об'єкта подарунку (спадщини) застосовується оціночна вартість, яка визначається за допомогою експертної грошової оцінки земельної ділянки. Головне управління ДПС у Миколаївській області |
|
|
Графіки прийому громадян
депутатами та держслужбовцями
району