Головна
dpsХто має право на отримання податкової знижки за 2019 рік?

Головне управління ДПС у Миколаївській області нагадує, що право платника податку на доходи фізичних осіб (далі – ПДФО) на податкову знижку та порядок її отримання визначений ст. 166 Податкового кодексу України (далі – ПКУ).

Податкова знижка – це документально підтверджена сума (вартість) витрат платника ПДФО – резидента у зв'язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів – фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених ПКУ (п.п. 14.1.170 п. 14.1 ст. 14 ПКУ).

Отже, право на податкову знижку мають фізичні особи – резиденти, які не є суб'єктами господарювання, та отримують дохід у вигляді заробітної плати.

До податкової знижки включаються фактично здійснені протягом звітного податкового року платником ПДФО витрати, підтверджені відповідними платіжними та розрахунковими документами, зокрема квитанціями, фіскальними або товарними чеками, прибутковими касовими ордерами, копіями договорів, що ідентифікують продавця товарів (робіт, послуг) і їх покупця (отримувача). У зазначених документах обов'язково повинно бути відображено вартість таких товарів (робіт, послуг) і строк їх продажу (виконання, надання) (п.п. 166.2.1 п. 166.2 ст. 166 ПКУ).

Перелік витрат, дозволених до включення до податкової знижки, визначено п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

До витрат, за якими фізична особа має право на отримання податкової знижки за 2019 рік, належать такі:

• частина суми процентів, сплачених за користування іпотечним житловим кредитом (п.п. 166.3.1 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• пожертвування або благодійні внески неприбутковим організаціям у розмірі, що не перевищує 4 % суми загального оподатковуваного доходу за звітний рік (п.п. 166.3.2 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• сума коштів, сплачених на користь вітчизняних закладів дошкільної, позашкільної, загальної середньої, професійної (професійно-технічної) та вищої освіти для компенсації вартості здобуття відповідної освіти платника ПДФО та/або члена його сім'ї першого ступеня споріднення (п.п. 166.3.3 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• страхові платежі (внески, премії) за договорами довгострокового страхування життя та пенсійні внески у рамках недержавного пенсійного забезпечення у розмірах, визначених п.п. 166.3.5 п. 166.3 ст. 166 ПКУ;

• сума витрат на оплату допоміжних репродуктивних технологій, але не більше ніж сума, що дорівнює третині доходу у вигляді заробітної плати за звітний податковий рік (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• сума витрат на оплату державних послуг, пов'язаних з усиновленням дитини, включаючи сплату державного мита (п.п. 166.3.6 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• cума коштів, сплачених у зв'язку з переобладнанням транспортного засобу з використанням у вигляді палива моторного сумішевого, біоетанолу, біодизелю, стиснутого або скрапленого газу, інших видів біопалива (п.п. 166.3.7 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• сума витрат на сплату видатків на будівництво (придбання) доступного житла, визначеного законом, у тому числі на погашення пільгового іпотечного житлового кредиту, наданого на такі цілі, та процентів за ним (п.п. 166.3.8 п. 166.3 ст. 166 ПКУ);

• сума коштів у вигляді орендної плати за договором оренди житла (квартири, будинку), оформленим відповідно до вимог чинного законодавства, фактично сплачених платником ПДФО, який має статус внутрішньо переміщеної особи за умов, визначених у п.п. 166.3.9 п. 166.3 ст. 166 ПКУ.

Підстави для нарахування податкової знижки із зазначенням конкретних сум відображаються платником ПДФО у річній податковій декларації про майновий стан і доходи (далі – Декларація). Така Декларація подається по 31 грудня включно наступного за звітним податкового року (п.п. 166.1.2 п. 166.1 ст. 166 ПКУ).

Таким чином, фізична особа – платник ПДФО для отримання податкової знижки за 2019 рік подає декларацію протягом 2020 року, тобто по 31.12.2020 включно.

Звертаємо увагу, якщо платник ПДФО до кінця 2020 року, не скористався правом на нарахування податкової знижки за наслідками звітного 2019 року, таке право на наступні податкові роки не переноситься (п.п. 166.4.3 п. 166.4 ст. 166 ПКУ).

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 
dpsМісцеві громади Миколаївщини отримали
305,5 млн грн плати за землю

Плата за землю у повному обсязі надходить до місцевих бюджетів і є важливим джерелом доходів бюджетів територіальних громад в умовах децентралізації влади.

У першому півріччі 2020 року до місцевих бюджетів Миколаївщини забезпечено 305,5 млн грн земельного податку та орендної плати за землю, що становить майже десяту частину усіх доходів місцевих бюджетів. Зокрема, від юридичних осіб місцеві громади отримали 260,1 млн грн плати за землю, від фізичних осіб – 45,4 млн гривень.

Фахівці Служби зазначають, що надходження від плати за землю зростають завдяки ефективному проведенню нормативно-грошової оцінки землі, перегляду органами місцевого самоврядування ставок податку на землю, своєчасному укладанню та подовженню договорів оренди у відповідності до вимог чинного законодавства.

Нагадуємо, що власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

УВАГА! Головним управлінням Держпродспоживслужби в Миколаївський області розроблено рекомендації населенню щодо поводження з використаними масками та гумовими рукавичками

В області, як і в цілому в державі, умовами карантину встановлені вимоги щодо забезпечення протиепідемічних заходів, в результаті проведення яких утворюється значна кількість відходів використаних медичних масок та рукавичок одноразового застосування. Вони можуть становити загрозу поширення інфекції для населення, оскільки на поверхні протягом певного часу (до 8 годин) можуть виживати віруси та для довкілля, якщо не дотримуватися правил їх безпечного збирання та утилізації.

Якщо медичні маски носяться, важливим є належне використання та утилізація для забезпечення їх ефективності та уникнення будь-якого збільшення ризику передачі, пов'язаного з неправильним використанням та утилізацією масок.

Будь-які медичні відходи несуть загрозу: не використані ліки або такі, в яких закінчився термін придатності – хімічну загрозу, а пов'язки (маски), шприци – бактеріологічну.

Наступна інформація про правильне використання медичних масок випливає з практик в установах охорони здоров'я:

Що робити із використаними масками

Населенню слід використані маски та рукавички обережно зняти зовнішньою стороною всередину; якщо ви доглядаєте за хворим в амбулаторних умовах -маску знімати, згорнувши внутрішньою стороною всередину та не розгортаючи видалити до ємності для збирання твердих побутових відходів.

У разі необхідності заміни використаних засобів захисту та гігієни (масок, рукавичок, серветок та хустинок)на вулиці, загорнути їх в листок паперу, що унеможливить перенесення вітром та видалити у найближчий сміттєвий бак чи контейнер; не рекомендується викидати їх безпосередньо до сміттєвих урн.

Якщо використовуються тканинні (марлеві) маски багаторазового використання, необхідна їх заміна кожні 2-3 години. Використані маски зібрати окремий пакет, в кінці дня випрати і випрасувати.

Після використання всіх індивідуальних засобів захисту необхідно ретельно вимити руки з милом або обробити їх антисептиком.

Суб'єктам господарювання, які здійснюють обслуговування населення в умовах карантину:

При використанні масок багаторазового вжитку – дотримання термінів заміни масок (не рідше 1 разу на 2-3 години або при забрудненні), централізоване або індивідуальне прання та прасування.

забезпечити збирання використаних працівниками масок та рукавичок одноразового використання в окремий пакет.

Провести дезінфекцію використаних засобів індивідуального захисту одним із дозволених в Україні дезінфікуючим засобом. При дезінфекції необхідно використовувати стандартні дезінфекційні засоби (спиртовмісні препарати, деззасоби на основі четвертинних амонієвих сполук чи хлорвмісні препарати) з дотриманням інструкцій до кожного окремого дезінфекційного засобу.

Використані та продезінфіковані засоби індивідуального захисту зібрати і упакувати в окремий поліетиленовий пакет з подальшою утилізацією.

Такі заходи передбачені як для тих, хто використовує засоби індивідуального захисту з метою профілактики в побуті, громадському транспорті, громадських чи робочих (немедичних) місцях, так і для тих, хто знаходяться на амбулаторному лікуванні, та осіб, які проживають/доглядають за ними.

З метою запобігання поширенню Covid-19 на території підприємств та установ міста облаштовані окремі місця для збирання використаних персоналом засобів індивідуального захисту в пластикові пакети, що закриваються. Населення міста при відвідуванні закладів торгівлі та громадського харчування міста можуть скористатися такими пунктами для збору використаних засобів індивідуального захисту.

15.07.2020 на позачерговому засідання комісії з питань ТЕБ і НС м. Миколаєва за участю представників Держпродспоживслужби визначені підприємства з утилізації засобів індивідуального захисту (маски, респіратори, рукавички паперові рушники) які мають технічні можливості та ліцензії на проведення утилізації. Комісією рекомендовано підприємствам у сфері розваг та обслуговування, торгівлі заключити договори на утилізацію використаних засобів індивідуального захисту.

Перелік підприємств, які надають послуги з утилізації засобів індивідуального захисту:

1. Екологічні переробні технології м. Київ 067-193-35-15, 0800-750-178;

2. ЧП «ЮРЕко» Черновицкая обл., г. Кицмань, ул. Кутузова, 29 тел. 063-135-95-21; 095-137-21-57;

3. ТОВ «DSL2010» м. Київ вул. Деревообробна 11 блок 2 тел. +380672003233;

4. УКРЕКОПРОМ м. Одеса, вул. Комітетська, 14а; тел.: +38 (048) 714-86-67, +38 (044) 227-84-83;

5. УКРРЕСУРСИ 2011 м. Київ вул. Деревообробна, 3в, оф. 13, тел. +380 (67) 515-50-45;

6. Екологічні інвестиції м. Київ, вул. Верхній Вал 4-А, офіс 315-А. тел 044 209 63 96; 067 223 18 32;

7. Альфа екологія м.Київ, вул. Пушкінська, 38-А; 097 296 3937; 063 724 021

8. ЮГ-СПЕЦСЕРВИС м. Миколаїв вул. Чкалова 32/3 0512-47-77-87.

 
dpsДПС у Миколаївській області забезпечено на потреби армії
207,3 млн грн військового збору

У першому півріччі 2020 року Головним управлінням ДПС у Миколаївській області забезпечено позитивну динаміку надходження військового збору до державного бюджету. Представники усіх сфер економіки регіону сплатили 207,3 млн грн військового збору, що на 15,7 млн грн більше, ніж у відповідному періоді 2019 року. Це свідчить про ефективність заходів податкової служби з детінізації доходів, зокрема, щодо легалізації заробітної плати.

Нагадаємо, військовий збір утримується з доходів фізичних осіб, які підлягають оподаткуванню. Зокрема, це заробітна плата, іноземні доходи, суми винагород та інших виплат, нарахованих відповідно до умов цивільно-правового договору, пасивні доходи, у тому числі, роялті, дивіденди, страхові виплати та інші.

Кошти, які надходять до бюджету від військового збору, спрямовуються на фінансування потреб оборони України. Тому кожний українець повинен розуміти, що його внесок приносить значну користь і сприяє розвитку нашої держави.

Головне управління ДПС у Миколаївській області звертається до роботодавців з проханням своєчасно і у повному обсязі сплачувати податки до бюджету, у тому числі, військовий збір. Сплата військового збору є почесним внеском кожного громадянина у підтримку боєздатності Збройних сил України.

Головне управління ДПС у Миколаївській області

 

Санітарне очищення району

Адміністрація Корабельного району Миколаївської міської ради інформує громаду міста про роботи із санітарного очищення, які виконувались протягом поточного тижня з 13.07.2020 по 17.07.2020.

Із залученням підрядного підприємства виконано прибирання гілок, побутового та будівельного сміття за такими адресами: пр. Богоявленський (зелена зона), пр. Корабелів (зелена зона), вул. Океанівська (зелена зона), вул. Знаменська, вул. 295 Стрілецької Дивізії, вул. Самойловича, вул. Металургів, та на території багатоповерхової забудови (пр. Богоявленський, 287, Металургів, 6).

Виконано ручне прибирання зупинок громадського транспорту вздовж магістральних доріг району, також виконано прибирання прибордюрної частини дороги по вул. Кобзарській (від пр. Богоявленського до вул. Тернопільської).

Виконано роботи із санітарного очищення, вирізання порослі та очищення стовбурів дерев по вул. Самойловича та пр. Корабелів. Також виконано комплексне прибирання Широкобальського шляхопроводу (вирізання порослі, ліквідація трави та очищення прибордюрної зони).

Із залученням ТОВ «Миколаївзеленгосп» виконано покіс трави по вул. Самойловича.

Тричі виконано механізоване (двічі вакуумне та один раз вологе) прибирання магістральних доріг району (пр. Богоявленський, пр. Корабелів, вул. Океанівська, вул. Металургів, об'їзна дорога).

Також відділом санітарної інспекції проведено черговий санітарний рейд по вул. Гетьмана Сагайдачного. В ході рейду складено 7 адміністративних протоколів та видано 24 приписи про необхідність усунення виявлених порушень Правил благоустрою м. Миколаєва.

1213

 

Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради виконано роботи з капітального ремонту внутрішньоквартальних проїздів від пр. Корабелів вздовж будинку №10-а до гімназії №3 з тротуаром вздовж ЗОШ №54. Площа асфальтування дороги – 1662 кв.м, укладання тротуарної плитки – 1336 кв.м.

091011

 

08Адміністрацією Корабельного району Миколаївської міської ради завершено роботи:

з капітального ремонту дорожнього покриття по вул. Волгоградська від пр. Богоявленського до вул. Рибної, розпочатого у 2019 році. Площа асфальтування ділянки дороги у поточному році (2 пусковий комплекс) – 2088 кв.м.

з капітального ремонту внутрішньоквартальних проїздів від пр. Корабелів вздовж будинку №10-а до гімназії №3 з тротуаром вздовж ЗОШ №54. Площа асфальтування дороги – 1662 кв.м, укладання тротуарної плитки – 1336 кв.м.

з улаштування тротуарів вздовж житлових будинків №12А, 12Б, 16А по пр. Корабелів. Площа укладання тротуарної плитки – 430 кв.м. асфальтування дороги – 101 кв.м,.


 

16 липня 2020 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району спільно з представниками районного відділу поліції та громадського формування «Каскад» провели відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об'єктів незаконної торгівлі за адресами: вул. Самойловича, 24, вул. Океанівська, 14/1 - 14/2 (біля ЗОШ № 33), вул. Океанівська, 31;пр. Богоявленський, 311, пр. Богоявленський, 342.

Складено 2 протоколи за статтею 152 та статтею 160 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (торгівля у невідведеному для цього місці та без наявності відповідного дозволу). Матеріали направлено до адміністративної комісії при адміністрації Корабельного району та районного суду для притягнення порушників до адміністративної відповідальності.

07

 

Mykolrada

vru1

prezident

kmu

decent_vlad

calc

header_bg

dfs

MykolaevOblEnergo

gaz

logo_zavod

Погода в Николаеве

Пользователи : 2
Статьи : 2597
Ссылки : 6
Просмотры материалов : 998995

time

 

Графіки прийому громадян

депутатами та держслужбовцями

району

 convertmin

 54050, Україна, м.Миколаїв,

просп.Богоявленський, 314

Електронна приймальня

znak

 

Питання "гарячої лінії"