Адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради інформує З 23 до 26 грудня 2024 року спеціалістами відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району Миколаївської міської ради проведено рейди - обстеження об’єктів торгівлі та сфери послуг з метою перевірки виконання вимог Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної». У ході рейдів на території Корабельного району було перевірено 32 установи. Виявлено 3 порушення, надано 2 попередження. Не здійснювали господарську діяльність – 4 ********* Протягом тижня, з 23 до 27 грудня 2024 року, спеціалістами відділу санітарної інспекції адміністрації Корабельного району було проведено рейди щодо перевірки санітарного стану вулиць приватного сектору. За підсумками рейдів було виявлено ряд порушень Правил благоустрою міста (складування рослинних відходів, будівельних матеріалів та будівельного сміття, відсутність покажчиків будинків, незадовільне утримання прибудинкової території). На порушників складено 9 адміністративних протоколів за ст. 152 КУпАП, які передано на розгляд адміністративної комісії для подальшого визначення виду адміністративного стягнення. Надано 5 попереджень домовласникам та проведено роз’яснювальну роботу щодо обов’язкової наявності договору на вивіз ТПВ та утримання прилеглої території в задовільному санітарному стані. ********* З 23 до 26 грудня 2024 року спеціалісти відділу координації торгівлі та підприємництва адміністрації Корабельного району здійснили рейд - відпрацювання місць стихійної торгівлі на території Корабельного району м. Миколаєва з метою недопущення встановлення об’єктів незаконної торгівлі за адресами: вулиця Самойловича, 24, вулиця Металургів, 28-36; вулиця Океанівська, 31; просп. Богоявленський, 311, просп. Богоявленський, 342: Складено 8 протоколів за статтею 152 Кодексу України «Про адміністративні правопорушення» (порушення державних стандартів, норм і правил у сфері благоустрою населених пунктів, правил благоустрою територій населених пунктів). Для притягнення порушників до адміністративної відповідальності матеріали направлено до адміністративних комісій за місцем проживання осіб. ********* На відпрацюванні в комісії з розгляду питань щодо надання компенсації за пошкоджені об’єкти нерухомого майна (на території Корабельного району) внаслідок бойових дій, терористичних актів, диверсій, спричинених збройною агресією російської федерації проти України перебуває 861 звернень від громадян. Станом на 27.12.2024 року відпрацьовано 798 звернень (будинки - 386, квартири – 468). 63 звернення знаходяться в роботі (7 будинків, 56 квартир). ********* Станом на 27.12.2024 статус дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів, отримали 2181 осіб. Підготовлено проєктів рішень виконавчого комітету – 77, у роботі знаходяться – 35 справ. ![]()
Реклама оточує нас у будь-який час та у будь-якому місці. Її сучасні прояви дивують та захоплюють, а для цього виробники реклами працюють над тим, щоб робити рекламу яскравішою, сучаснішою, креативнішою. Це й не дивно, оскільки реклама є найдієвішим інструментом впливу на людей при продажу того чи іншого продукту або послуги. У сучасній роздрібній торгівлі великі супермаркети, магазини та інші заклади зі значним вибором товарів та послуг все частіше звертаються до такого методу залучення покупців, як надання всіляких торгових знижок. Напередодні новорічних свят дедалі частіше зустрічається подібний підхід рекламодавців до створення рекламного сюжету. Основною метою надання знижок є: - привертання уваги покупців до певної торговельної марки, до товаровиробника або до підприємства торгівлі; - згладжування падіння сезонного попиту на ринку товарів (робіт, послуг) у період низької купівельної активності; - скорочення до мінімально можливого рівня товарних запасів, схильних до впливу моди, товарів, що не мають активного попиту та товарів зі строком зберігання (придатності, реалізації), що закінчується; - реалізація дослідних моделей і зразків товарів з метою ознайомлення з ними споживачів. Питання оформлення реклами про знижки на товари згідно з чинним законодавством на сьогодні залишається актуальним, адже недотримання відповідних вимог можуть вводити в оману споживачів. Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 8 Закону України «Про рекламу», є певні вимоги щодо розповсюдження даної рекламної інформації, реклама про зниження ціни на товар, про розпродаж повинна містити відомості про: - місце проведення розпродажу; - дату початку і закінчення дії знижки ціни на товар, розпродаж; - співвідношення розміру нової ціни до попередньої ціни реалізації товару або про розмір знижки. В аудіальних медіа така реклама повинна містити зазначення джерела інформації, з якого можна дізнатися про умови надання знижок або проведення розпродажу. З метою споживання якісної реклами, у разі виявлення застосування подібного контенту на рекламоносіях, розповсюджених територією Миколаївської області, звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Миколаївській області за адресою: пр-т. Центральний, 288, м. Миколаїв, 54003; E-mail: Этот e-mail адрес защищен от спам-ботов, для его просмотра у Вас должен быть включен Javascript
|
|
|
Наші контакти:
54050, Україна, м.Миколаїв,
проспект Богоявленський, 314